P: harmaa Mielecini (ent. valk. Pompetam.)

Mistä tuollaisia korvakkoja saa…jos joskus innostuis ruuvaan 1x10:ksi? Onko tuo jokin yleismalli joka solahtaa niihin vaakadroppeihin kuin isä äitiin?

Googlesta niinkin yllättävillä hakusanoilla, kuin “track dropout derailleur hanger”.

Ja jos sulla on yleismallinen ratahaarukanpää, niin sitte siihen sopii yleismallinen riiputin.

En muista oliko mulla Problemsolversin vaiko Origin8in. Sama kampe muistaakseni.

Mulla oli 42mm Smart Samit edessä ja takana täyspitkillä. Rubenin etuhaarukkaa vähän viilasin, rungosta en muista.

Muistiin: runko 2452g + haarukka 896g + käpy 10g.

Kunnon jötkäle!

yäk/yök

Vähän ahistavia numeroita kyl.

No vähemmän ku Kayapo kumminki. Muistaakseni.

Tuleeks Revot tähän? Ne keventää…

Ei ne tuu tähän!

e. Paitsi että kyllähän tähän tulevissa kiekoissa on Revot. Miten sattuikaan.

Ankkurilinjalle kun on lähdetty niin ohjainlaakerina saa (ainaki nyt aluks) olla tämmöne Cane Creekin S-1.

Täyttä terästä ja painaa 185g!

Ei se keventelystä parantuminen niin toimi, että yritetään tallin keskiarvoa yhdellä ankkurilla nostaa höpsökoira.

Kyllä toimii! Olen ihan terve jo!!

Näyttää siltä että laareista tulee löytymään kaikki palikat tähän.

Ergotec backsweepattu riseri, 3T Arx, joku italialaine ysäritolppa, Fabric Scoop Shallow.

tästä inspiroituneena pistin kyl itekki ostoilmotuksen. Siitä lähtien poltellu tälläne ku Makko postaili omastaan kuvia.

Konsta - 11:30, 1.9.2018 » Ankkurilinjalle kun on lähdetty niin ohjainlaakerina saa (ainaki nyt aluks) olla tämmöne Cane Creekin S-1. http://i65.tinypic.com/2ag2mn6.jpg Täyttä terästä ja painaa 185g!
tää on kaikista epåilyistä huolimatta erittäin hyvä laakeri, kestää ajoa! monta kymppiä ajettu jo oma ja edelleen aivan hyvä

Mukava kuulla. Toi tuli Peregrinen rungon mukana ja meinasin heittää ihan vaan painavuussyistä rodeen mutta hyvä etten heittäny. Konelaakerit oli kyl iha loppuun ajettu mut vaihoin nyt yhestä kiinalaakerista jotku tommoset tilalle ku sattuivat olemaan samaa kokoa. Ja alakoolin myös ku se oli halkastu toisin ku toi Cane Creekin oma. Näin vältin koolinpaukuttelun mutta toisaalta otin tiivisteiden suhteen takkiin. Eiköhän toi mun ajeluita silti kestä.

Sivuhuomiona että teräskuppien prässäys teräsrunkoon oli kyllä huomattavasti puhinaa aiheuttavampaa hommaa ku aluppien. Näin jälkikäteen sitä miettii että oliskoha pitäny mitata että oltiinko edes toleranssien rajoissa. Oh well.

Ku laitto tuulemaan nii sehä valmistuki nopiasti!


40/16?

Eikäkö 40/15.

:stuck_out_tongue: kompaktia ratastusta siinä niin, paljonkohan säästää painossa vrt 48/18

mutta tiiät varmaan että vaan kolme skidpatchia tässä

miellyttävän näköinen pyörä, pääpiirteiltään kliini mutta sopivasti detaljia