P: Dolan-setä

FF - 10:55, 12.12.2016 » Just olin ehdottamas et etusivun ilmosta faffelta oisit voinu poistella sysimvstan enven..
toi arx ltd on yhtä kevyt

En tiedä mikä on nykyään saatavuus täyskuitu ratahaarukoissa, mutta oma neuvoni tähän väliin on että kannattaa tosissaan käyttää n. 30 rakeista ratahaarukkaa. Laitoin itse aikoinaan painon perusteella maantiehaarukan ja ajettavuus kärsi, vaihdoin sit takaisin rataan.

jotain aventonia löytyi blb:ltä mut siitäkin joutuu maksamaan, columbuksen “ratakeula” vois olla hyväkin paitsi et 45mm rake tekis tästä kyllä dosnoventa setan ja ymmärrettävästi sotkis fiilistä aika paljon.

sitä leaderin klassikko kokokuituista suorilla jaloilla ei taideta enää tehdä?

tehdään tai ei niin ainakin saa edelleen

hmjoo, blb:ltä olinkin aventonia ja AF01:stä katsellut jo mut leader myös kova.

FF - 11:46, 12.12.2016 » 45mm rake tekis tästä kyllä etutarakka rando setan]
korjasin

ylpeänä vaan planet x track fork keulille.

peltsip - 12:03, 12.12.2016 » ylpeänä vaan planet x track fork keulille.
hyi helvetti peltsi

onneks en oo omaa setaani ajanu muulla kun maantiehaarukalla niin en tiedä miten pahasti ajettavuus on kärsinyt.

polkimiksi lenkkipyörään tietenkin spd-sl tai lookin vastaavat maantiehimmelit.

en mä kyllä suoraan sanottuna huomannut oikein mitään eroa 25 vs 45 rake kaupunkiajelussa planet x pulkalla. paitsi sen että 58 runkokoossa isommalla rakella ei ollut enää toeoverlappia.

Tost leaderista saa ihan hyvännäkösen ku viilaa vielä noi forkendit terävemmiks tota haarukan kärkee kohti.

mikä emäputken kulma setässä?

54 kokosessa 74

http://www.dolan-bikes.com/media/wysiwyg/dolan/SETA-GEOMETRY-.jpg
SIZE 52 54 56 58
Q1 - Head Angle 73.5 74.0 74.0 74.0
L - Head Tube Length (mm) 130 150 170 190
N - Effective Top Tube Horizontal (mm) 527 543 558 573
Q7 - Seat Angle 75.0 75.0 74.0 74.0
C1 - Seat Tube Length Center To Top (mm) 520 540 560 580
STACK 519 542 560 582
REACH 390 395 399 404

Eikös tuo 74 pitäisi mennä ihan kelvollisesti maantierakella. Eikä edes puhuta vielä mistään low trail meiningeistä.

Samat ku mulla fujissa oli, aivan hyvä.

Asb ei tykkää

oma kokemukseni 74-kulmaisesta katuratapyörästä eri rakeilla:

*43 mm ihan ok

*30-40 mm bäst

aivan kamala kuva, tiedän tiedän mutta halusin vaan visuaalisin apuvälinein kertoa että blb af01 320g keppi tuli keulaksi ja jaksoin jopa käydä ostamassa 32tpi sahanterän.
rake on 38 eli varmaan aivam hyvä. oispa kesä.

heilautti vaakaa 6120 g

On kyllä sanottava että esteettisesti alpina oli parempi

Olen samaa mieltä.

ite oon mieltä et emäputken ja keulan kruunun liitoskohta on sopusuhtainen ja lisäksi kun ajat alpinan keulalla niin kaikki saa heti tietää siitä

oikein hyvännäköinen dolan ja vaikka normaalisti toi stemin valkoinen raita ois hirvitys niin tässä se toimii ja muutenki kiva nähä muutaki ku thomssonia aina… painokin oikein kunnioitettava eli hyvä kelkka ja ajaisin.

keula (edes) vähän sirompi paremmasta kuvakulmasta
stemmi 100mm