P: Dodici Gara

sikaflex - 15:02, 27.4.2017 » Asensin ohjainlaakerin täältä löytyvän ohjeen avulla
https://media.giphy.com/media/L8XuphFGqlSfe/giphy.gif

Pahoitteluni, mut uusiks meni. Tekstit antaa usein osviittaa.

Irti saa kun sahaa sopivankokosen putken Neljähaaraiseksi ja paukauttaa sen kanssa irti. Googlaa headset removal toolista vinkkiä :slight_smile:

No kyllä sä sen kotikonstein irti saat jos on tommonen kalu ja vasara, mutta nyt ei oletettavasti ole.
Oon itse käyttänyt jonkun itse tekemää tämmöistä ja toimii ihan hyvin.

Vaikutatko Tampereella, varmasti voitaisiin järkätä homma jos asut täällä?

syfilisx - 15:18, 27.4.2017 » No kyllä sä sen kotikonstein irti saat jos on tommonen kalu ja vasara, mutta nyt ei oletettavasti ole. Oon itse käyttänyt jonkun itse tekemää tämmöistä ja toimii ihan hyvin. Vaikutatko Tampereella, varmasti voitaisiin järkätä homma jos asut täällä?
Tampereella asun ja työkalu ja/tai apu olis oikein mukava homma. Lähen tosin huomenna viikoksi lappiin, joten tää projekti saa vähän taukoa.

Ei tullu mieleen et nyt menee väärinpäin tekstit?

Jos haluat käyttää luovuutta ja vääriä työkaluja niin kilkuttele kupit irti viilalla ja vasaralla, siis emäputken sisältä tietysti. Lattaviilan kaareva puoli asettuu nätisti emäputkea vasten. Hiljaisia iskuja monta eri puolille ja hyvä tulee. Tue runko harkiten.

Tai sitten oikeilla työkaluilla niin homma sujuu todennäköisemmin ilman vahinkoja.

Oon itekki irrottanu diy mut sittemmin ostin tollasen työkalun yläfemmasta

josbanse - 15:22, 27.4.2017 » Ei tullu mieleen et nyt menee väärinpäin tekstit?
Varmaan kattonu jotain "näin asennat kingin laakerin palstamuodikkaasti" ohjetta

Kiinnostais tietäö et mil ohjeel vedetty, ja mil vehkeil

sikaflex - 15:19, 27.4.2017 »
syfilisx - 15:18, 27.4.2017 » No kyllä sä sen kotikonstein irti saat jos on tommonen kalu ja vasara, mutta nyt ei oletettavasti ole. Oon itse käyttänyt jonkun itse tekemää tämmöistä ja toimii ihan hyvin. Vaikutatko Tampereella, varmasti voitaisiin järkätä homma jos asut täällä?
Tampereella asun ja työkalu ja/tai apu olis oikein mukava homma. Lähen tosin huomenna viikoksi lappiin, joten tää projekti saa vähän taukoa.
Laitoin sulle pari PM yksityiskohdista. Varmasti saadaan homma järjestyy joko tänään tai sitten kun tuut Lapista. Tokihan tässä harmittaa vähän, etten oo enää:

http://i.imgur.com/NMuRQlw.jpg

Mun silmään tossa kuvassa myös alakooli eli crown race on ylösalasi

Kowa asennus

Joo tervetuloa kerholle. Löytyy oikeat työkalut irrotukseen ja prässäämiseen. syfilisx varmaan laittoi lisätietoa

kyl se siitä kuntoon tulee!

makko - 15:27, 27.4.2017 »
josbanse - 15:22, 27.4.2017 » Ei tullu mieleen et nyt menee väärinpäin tekstit?
Varmaan kattonu jotain "näin asennat kingin laakerin palstamuodikkaasti" ohjetta
tunsin piston kyllä sydämessäni kun katsoin asennusta
josbanse - 15:28, 27.4.2017 » Kiinnostais tietäö et mil ohjeel vedetty, ja mil vehkeil
Tämän ohjeen avulla tein: https://www.yksivaihde.net/old/22032

Nähtävästi join parit asennuskaljat liikaa, kun kaikki väärinpäin. Onneksi virheistä oppii.

sikaflex - 11:27, 28.4.2017 »
josbanse - 15:28, 27.4.2017 » Kiinnostais tietäö et mil ohjeel vedetty, ja mil vehkeil
Tämän ohjeen avulla tein: https://www.yksivaihde.net/old/22032 Nähtävästi join parit asennuskaljat liikaa, kun kaikki väärinpäin. Onneksi virheistä oppii.
Sit ku saat sen crown racen haarukasta irti ni sahaa se yhdestä kohtaa katki ni menee ihan käsipelillä paikalleen.

Hyvän mielen Topi!

josbanse - 11:46, 28.4.2017 » Sit ku saat sen crown racen haarukasta irti ni sahaa se yhdestä kohtaa katki ni menee ihan käsipelillä paikalleen.
Tämä. Tän kun joskus tajus ni elämä helpottui kummasti
DanielBraun - 12:09, 28.4.2017 »
josbanse - 11:46, 28.4.2017 » Sit ku saat sen crown racen haarukasta irti ni sahaa se yhdestä kohtaa katki ni menee ihan käsipelillä paikalleen.
Tämä. Tän kun joskus tajus ni elämä helpottui kummasti
Olen useasti ihmetellyt tätä, koska samalla vaivalla kun sen crown racen sahaa poikki niin pystyy kyllä naputtelemaan sen ehjänä paikalleen. Näin olen aina tehnyt ja tämä on oma mielipiteeni.

Mielipiteesi huomioitu ja aivan hyväksi todettu.

krusifixie - 12:27, 28.4.2017 »
DanielBraun - 12:09, 28.4.2017 »
josbanse - 11:46, 28.4.2017 » Sit ku saat sen crown racen haarukasta irti ni sahaa se yhdestä kohtaa katki ni menee ihan käsipelillä paikalleen.
Tämä. Tän kun joskus tajus ni elämä helpottui kummasti
Olen useasti ihmetellyt tätä, koska samalla vaivalla kun sen crown racen sahaa poikki niin pystyy kyllä naputtelemaan sen ehjänä paikalleen. Näin olen aina tehnyt ja tämä on oma mielipiteeni.
jos on työkalut niin mikäs siinä. Kyl mäki asentelen ja irrottelen irtokuulalaakereiden settejä, mut jos tarkotus vaan kasata pyörä ni rautasaha löytynee himasta todennäkösemmin ku asennus ja irrotusvehkeet