P: Cinelli Vigorelli XL mikä lie 2011 tai 2012

Hikky - 20:42, 21.1.2016 » EN tiiä miks mutta oon jo hetken luullu et myit ton. Helvetin hyvä homma että et.
joo olihan tää tovin myynnissä mutta sitten natsas hommat yllättäen eikä lopulta tarvinnu. tykkään tästä kyllä todella paljon ja ihan mukavaa että on kesäpyörä.

senhän takia tästä ei mitään ole kuulunut kun kaikesta huolimatta oon ajanu enimmäkseen jydillä ja tälle taas ei ole juurikaan tarvinnu tehdä mitään kun se on aika hyvä just tolleen.

noi paselat on ehkä inan verran hölmöt renkaat mut ei kiinnosta kun ne nyt kuitenkin erehdyin tuohon ostamaan :smiley:

Tuli mieleen yks kirpee syyspäivä. Retuutettiin rouvan kanssa turhan painavia savonreissun pakaaseja. Kisiksen kohdilla merkkari liiteli valkosella ratsullaan ohi. Siinä oli tyyliä ja kepeyttä. Hyvä pyörä

Gonnorz - 22:14, 21.1.2016 »
qlt - 22:00, 21.1.2016 » vittu tätä et myy vaan ajat katki ja täts it sanosit itekki
Luin eka ''vittu tätä et myy vaan ajat katki ja täts it sanois Heikki''
Luin samoin.
pieni merenneito - 10:04, 22.10.2013 »
FF - 22:31, 20.10.2013 » joko tän kanssa on käyty suihkussa tms?
ei oo muuten tullu käytyä. en oo pessy mitään fillareita kylppärirempan jälkeen.
mites vuonna 2016?

Tää on kyllä ihanan merkityskylläinen pyörä, eikä tietysti vähiten kuskinsa takia. Älä hylkää tätä JYDin alta.

jake2.0 - 23:48, 21.1.2016 » Tuli mieleen yks kirpee syyspäivä. Retuutettiin rouvan kanssa turhan painavia savonreissun pakaaseja. Kisiksen kohdilla merkkari liiteli valkosella ratsullaan ohi. Siinä oli tyyliä ja kepeyttä. Hyvä pyörä
Muistan sen, silloin mielestäni pyörä kulki hyvin! Tälle on muutenkin ominaista olla aika miellyttävä ajettava, mutta oon alkanu harkitsemaan etujarrua vaikka melkoisen rauhallisesti ja ennakoivasti mielestäni ajankin.
FF - 0:15, 22.1.2016 »
pieni merenneito - 10:04, 22.10.2013 »
FF - 22:31, 20.10.2013 » joko tän kanssa on käyty suihkussa tms?
ei oo muuten tullu käytyä. en oo pessy mitään fillareita kylppärirempan jälkeen.
mites vuonna 2016?
2015 tais olla niin että alkutalvesta kävin pesemässä tuon kylppärissä mutta voi olla että muistan väärin. nyt on keskiönseudulla jotain sitkeän näköistä möhnää joka ainakin pitäisi pyyhkäistä pois jos ei muuta.
ahomik - 7:32, 22.1.2016 » Tää on kyllä ihanan merkityskylläinen pyörä, eikä tietysti vähiten kuskinsa takia. Älä hylkää tätä JYDin alta.
En tiedä merkityksestä mutta tarinansa on hyvä ja onhan tällä tullut ajettua moniin paikkoihin. Hauskimpia juttuja tässä on ehkä se kuinka tätä on laivattu ristiin rastiin ympäri eurooppaa ennen kuin metriäkään on edes ajettu, mutta jos kerran velodrome shop niin sanoo niin pakkohan se on uskoa että tää on L eikä XL niinku keskiöön on stanssattu ja mittanauhalla voi todeta...

Jydin tieltä en myy… mutta jos tulee joku muu.

pieni merenneito - 9:30, 22.1.2016 »

Jydin tieltä en myy… mutta jos tulee joku muu.

Dibs, jos se joskus myyntiin päätyy.
ahomik - 9:35, 22.1.2016 »
pieni merenneito - 9:30, 22.1.2016 » Jydin tieltä en myy... mutta jos tulee joku muu.
Dibs, jos se joskus myyntiin päätyy.
En keksi miten vaihtamalla paranis, kun en ole mikään valtavan pitkä ihminen - oltetaas tähän väliin pieni reality check ja mietitään mikä tekee vigorellista niin vitun järkevän palparaamin:
  • kyynärvarren mittainen headtube. Näyttää lyhyellä stemillä hassulta, mutta nytkin siinä on 120mm vorbau
  • XL:n 575 efektiivinen vaakaputki ei oo todellakaan ongelma ja notkeempi ajais L:llä auringonlaskuun
  • satulatolppaa näkyy puolisentoista nyrkkiä kuitenkin
  • standover riittää kengät jalassa aivan mainiosti
  • jatkuvassa tuotannossa, mikä tarkoittaa sitä että männävuosien malleja saa siihen viiden huntin pintaan alennusmyynneistä eli ei todellakaan kallis
  • caleidoa luukunottamatta ihan ok maalit
  • onhan toi nyt todella kevyt yrittämättäkin
  • täysin normaalit nykyaikaset standardit
  • haarukan voi iisisti porata jarrulle
  • ideaaliyhdistelmä urheilullisuutta ja mukavuutta
  • keskihinta uutena tai ilman alennuksia ei juuri poikkea raflaavammista masheista
  • ei 110% full custom
  • rungon mukana tulevat ohjainlaakerit on näissä mun mielestä huonoja tai sitten en osaa herkistellä niitä sopivasti
  • hiilikuituhaarukka ehkä pikkasen kuumottaa välillä
  • rengastila edessä on todella nafti. hiekka raapii haarukan kruunua 28mm gatorilla.
  • retkihommiin pikkasen karu jos nyt totta puhutaan.

aprillia lol pip

laitoin tän eilen ajokuntoon ja jos tuuri käy niin sunnuntaina ehtii seuraavan kerran vähän tuulettamaan.

nyt oon toistakseks vähän jälkitaudissa ja on kaikenlaista näpertelyä mutta tästä tulee fixed gear ja unelmien poikamies pieni merenneito kesä 2016 #aah tiäksää

menin lankaan ja pikaisesti kirjottamaan yv:tä.

Mut parempi näin!

no viikolla myöhästyi eka lenkki mutta aivan hyvin kulkee. oli vähän epämukava varustus ja pientä darraakin mahdollisesti joten katsoin parhaaksi heittää vähän lyhkäsemmän kiekan mutta eihän tuo miksikään talven aikana muuttunut elikkäs aivan täydellinen pyörä.

kuvia jossain vaiheessa sitten.

toipuminen voi alkaa.

odottelen sinun tulevan idästä, nousevan auringon takaa

manuelkala - 10:56, 23.5.2016 » odottelen sinun tulevan idästä, nousevan auringon takaa
mieleni on lujittunut mutta lihakseni yhä heikot.

uskon että pienen harjoittelun jälkeen olen valmis jälleen uhmaamaan säitä ja matkustamaan länteen…

Toivon hartaasti, että kun saavut länteen, niin silloin voisin juoda kanssanne yhdet pullolliset lempijuomaani, alkoholia ja kuulla kiehtovia tarinoita idän kansoista, sekä heidän kulttuuristaan. Big Baby Jesus, I Can´t Wait.

vittu tää on kyllä hyvä fillari

Hei tajusin just että merkkari on vaihtanut avatarikseen taas dianan

kyttyra - 13:42, 23.5.2016 » Hei tajusin just että merkkari on vaihtanut avatarikseen taas dianan
olen palannut hyvin monella tapaa ~2008-2009 että ajattelin että yv-profiilini täytyy myös myötäillä tätä erikoista elämänvaihetta jota käyn läpi!

jaha täällähän voidaan ilmeisesti kaikin puolin hyvin

pieni merenneito - 13:47, 23.5.2016 »
kyttyra - 13:42, 23.5.2016 » Hei tajusin just että merkkari on vaihtanut avatarikseen taas dianan
olen palannut hyvin monella tapaa ~2008-2009 että ajattelin että yv-profiilini täytyy myös myötäillä tätä erikoista elämänvaihetta jota käyn läpi!
Tulispa uus visp-projekti