P: Cinelli Vigorelli XL mikä lie 2011 tai 2012

Arvostan o7

sani - 10:09, 17.12.2017 » Voidaanko mennä sinne Paldiskiin Vigorelloimaan jooko.
ehkä tos huhtikuussa vois kattella tiäksää

tänä vuonna tulee näemmä 5 vuotta täyteen tämän kanssa :thinking:

pieni merenneito - 13:59, 30.7.2017 » Aloin tossa fundeeraan että mitä jos laittas 650b kiekot tähän niin sais ~32mm lihat...
Mitäs muuten näille fundeerauksille kuuluu?
kyttyra - 8:23, 6.8.2018 »
pieni merenneito - 13:59, 30.7.2017 » Aloin tossa fundeeraan että mitä jos laittas 650b kiekot tähän niin sais ~32mm lihat...
Mitäs muuten näille fundeerauksille kuuluu?
just eilen mietin asiaa taas mut ei taida olla vaivan arvoista kun on jo sscx mukavuusajoihin

kiitos maxxis re-fuse 2016-2020. mielestäni kyllä oon ostanu noi renkaat jo paljon aiemmin mutta toisaalta en minä muista mitään viimeiseltä viideltä vuodelta että,

olisin ottanut tästä ajankohtaiset kuvat mutta heitin takaisin hyllyyn odottamaan uusia renkaita.

osat ei oo paljoa vaihtuneet, laitoin F99:n tilalle jytkymmän syntacen ja siinäpä se. Also noi sam pilgrimit never die, taas tuli laitettua :smiley:

tarttee enemmän

oma vigorellikin on jo tokalla luokalla, harmi ettei varmaan muista mitään siitä kuinka kävi briteissä ollessaan vasta ihan pieni vauva :thinking:

et taida tietää mitä britannias tapahtu

Vohoi vit pääsispä taas FULL HD MASH with pieni merenneito Vigorelli mayn, ohikulkijat vaa naurais ku manuelkala ja pieni merenneito ajaa ohi lastenlippikset päässä ja sata kaljaa alla

2 Likes

täähän ei oo temppu eikä mikään kesällä 2021

voi jeesus sentään kun tietäiskin

1 Like

Tän topsun noston kunniaksi vois laittaa vigorellon tänään ajokuntoon. Kiitos kun muistutitte.

1 Like

jaa eipä ole tainnut tulla rapsattua pitkään aikaan vigorellin kuulumisia mutta enhän minä sillä ole juuri ajellutkaan… PAITSI FIXED GEAR KESÄNÄ 2021.

otin tossa vähän varovaista aloittelua pyöräilyyn jydin puikoissa ja olen nyt muutamana päivänä ajellut vigorellilla kun se on helpompi rontata kämpästä ulos ja voi jeesus sentään kyllä tää on sweettii tää on helmee tiäksää

tehdäänkö unelmasta totta 19.7.-6.9.2021

Tuu elokuussa, syyskuussa mä teen väikkäriä ja juon roseeta nurmikolla

1 Like

sovitaan yksityiskohdista toisaalla… :vampire:

sehän on lokakuussa syntymäpäivät tälläkin kapineella :thinking:

taitaa olla mun aikuisiän pitkäikäisin fillari.

Ootko ajellu?

Autolla joo. Erinäisistä syistä pyöräily käytännössä loppui kun muutin Tampereelle mutta Vigorelli on tälläkin hetkellä ajokunnossa.

Pyöräilykausi kyllä avataan viimein tänä vuonna ja katsotaan mihin se riittää.

4 Likes