P: Cannondale Caad 10 Track


Eilen lähti vanha adapteri keskiöstä. Homma oli menny sen verran hankalaks, etten saanut keskiötä enää kotikonstein auki. Adapteri kun pyöri tyhjää ja keskiökupit siinä mukana. Ammattimiehillä ja kunnon vehkeillä homma kuitenkin luisti hyvin. Onnekseni hyllystä löytyi suoraan asennettavaksi uusi adapteri ja nyt olen vain odotellut liiman kuivumista. Toivottavasti nyt pääsis taas vähän pidemmälle ilman naksumisia.

Eli seuraavaksi suginon keskiö silkkihansikkain paikalle toivoen, ettei sitä tarvitse vähään aikaan aukoa.

Tässä vielä yksi kuva cännärin takahaarukasta ja -dropeista. Heh.

Noniin tää on ollukki pitkään droppitangollisena. Uus tanko on Pro tharsis 660mm leveenä ja luottolizardskinit tassun alla. Paino tänään oli 6,95kg. Paras satula eli san marco mantra on krossarissa kiinni nii tähän joutu laittaan nyt tän orkkiksen. Pitäis ostaa toinen mantra muttei taijja raaskia.

Kuis keskiöhommat on futannu?

niq - 19:51, 22.7.2016 » Kuis keskiöhommat on futannu?
Tosiaan! Uuden adapterin ja uuden liimauksen myötä ei oo napsumisia enää kuulunu. Mutta varmaan se siitä vielä alkaa napsua. Lukeehan siinä Cannondale.

Mulla on upouusi, tai noh kesäkuussa ostettu nyt n. 1000km ajettu, CAAD12 Disc. Siinä tuo sama pirun keksintö BB30 on naksunut alusta alkaen. Vein sen ensihuoltoon ihan liikkeeseen, jotta saan naksutuksen pois ja dokumentoitua että se on ollut siinä uudesta. Liikkeessä siinne lisättiin jonkin sortin spacer ja se olikin n. 200km naksuton. Nyt se taas naksuu, kun putkelta antaa voimaa. Kunhan saan pyörän taas Suomeen vien huoltoon ja vaadin takuukorjausta. Ei keskiön pitäisi tuollainen olla.

Mulla on ollut kolme pyörää press fit -tyyppisillä keskiöillä ja niistä kaksi on naksunut. Mikä vika on BSAssa tai edes T47:ssa? Häh?