P: biitterigorilla

Azurelta tuli tosiaan Kromi-gorilla

Hyvä!

Hieno runko kyllä

Gorilloista, rystyistä ja kromipistoista tulee kyllä kiva fiilis. hienoja runkoja, hienoja aikoja.

Erittäin hyvä. Onpa kauniit haarukanpäät muuten.

Multa on jäänyt toi azuren kokoonpanot kokonaan ohi, kun olin ulkomailla tuolloin. Kova silloin ja hienoa, että pääsi newgenille ajoon. Siitä minä nautin.

tutam - 15:40, 16.7.2020 » Erittäin hyvä. Onpa kauniit haarukanpäät muuten. Multa on jäänyt toi azuren kokoonpanot kokonaan ohi, kun olin ulkomailla tuolloin. Kova silloin ja hienoa, että pääsi newgenille ajoon. Siitä minä nautin.
Ehti olla mulla varmaan 8 kk varastossa niin ajattelin että parempi siirtää jollekulle ajoon. Mut vuodet 2016-2019 oli kyllä hyviä tällä ajaessa. Täytyy varmaan seuraavaksi Stavasta tehdä fiksi, ei vaan.

Vähän hassuttelua. Ja huoli pois sillä ei todellakaan ole jäämässä näin. Kiekoiksi jos löytäisi jotku kivat mustat boksit…

Sitten kanssa kirkas setbacktolppa ja järkevän pitkä stemmi kivalla miinuskulmalla. Rampant ekaksi ja vaihtoehdoksi joku kompakti droppi kangasteipillä ihan vaan koska looksit… Välitysten säätöä, 53/19 → 47/17?

Jos jotain kiinnostaa nää pursuitkiekot voin kyllä myydä tai vaihtaa johonkin. 53T dura-ace messiin

Täs on jotai Helsinkiläistä täs kasaukses… :smiley:

Tarra varmaan ainaski

Ja siis tää ei oo tämmösenään millään tavalla pysyvä buildi, ihan vaan ajokuntoinen ensikasaus

Ja joo, nightride edustus

tykkäsin kovasti bemaxitangolla.

Carl - 19:50, 18.9.2020 » Täs on jotai Helsinkiläistä täs kasaukses.. :D
Rungon kolme aikaisempaa omistajaa ajanut tätä lähinnä Hesassa että ehkä siinä:)


Teinkin ihan meemin tosta stemmi-runko -matchista. Älyttömän hieno yhdistelmä.

1 Like

Pari viikkoa vanha kuva mutta kuitenkin

Mustat boksikiekot oisi kyllä kivat

Ja joo satula on vinossa, oli löysällä ja melko tuulista

1 Like

Gootteribirilla, miksikäs ei.
Komiaa!
Mustat boksikiekkoset saattas olla kyl harmonisoiva ja kokonaisolemusta keventävä elementti. Kannatan.
Tietty tohon kattaukseen jos läimäsis keltasen eturenkaan tai keltaisen syväprofiilisen takavanteen, niin kulkine solahtaisi heittämällä sen verran kyseenalaisen ja provokatorisen phixylebensraumin piiriin, että menneisyyden aaveetkin riehaantuisivat.
Tai siis mistäpä minä tiiän.

Erityiskunnioitusta herättävät:
-Kokemattoman silmiin suurehkona näyttäytyvä eturiaska
-Suhtkoht röyhkiä perseenpelastin
-Syksyn lehdet

Henk.koht. epäilyksiä sen sijaan:
-Kelt. tangonauha (Mutta oon kyl melko kroonisesti jämähtänyt vähä hillitympiin väreihin. Noin ylipäänsä. Elämässä.
Joten saatan myös olla aivan väärä henkilö tuomaroimaan.)

Hyvä on.

Suunta: hyvä.

Kiitos, ja vielä tulee paranemaan