P: BИTTCOH GTiB

Munarkki - 14:59, 14.11.2014 » Ota se pois sieltä seurannasta Iiro. Yksityisyydensuoja ja näin.
Iiro tekee mitä Iiro haluaa.

joo, nsa soitti ja kysyivät et mitä vittua?

.... - 15:22, 14.11.2014 » joo, nsa soitti ja kysyivät et mitä vittua?
vastaus kiinnostaa.
artpow - 14:16, 14.11.2014 » Mustat da:t menee mulla samaan sarjaan kuin campat -> puristimeen Suginot ois aika jees, mutten taho nelikanttia
Se ommuuten kumma juttu, että sekä Shimano että Campagolo ovat molemmat juuttuneet menneelle vuosikymmenelle ratakampien osalta. Campagnolo tosin vielä parikymmentä vuotta kauemmas.

Vittu sä oot kova jätkä!

asb - 16:03, 14.11.2014 »
artpow - 14:16, 14.11.2014 » Mustat da:t menee mulla samaan sarjaan kuin campat -> puristimeen Suginot ois aika jees, mutten taho nelikanttia
Se ommuuten kumma juttu, että sekä Shimano että Campagolo ovat molemmat juuttuneet menneelle vuosikymmenelle ratakampien osalta. Campagnolo tosin vielä parikymmentä vuotta kauemmas.
Sellaisen kuvan olen itsekin saanut performancen näkökulmasta. Muotoilu noissa kahdessa ei ole koskaan puhutellut. Kai octalink da:lla vielä kisaillaan totisesti.

Mutta hei, vuoden 15 korvilla uudet kammet nelikantilla… ei kiitos.

no okei, hyväksyn Omniumit

mut kuitenki Philin tai Kingin keskiölaakerilla?

mun mielestä toi vaivattomuus on just hyvä juttu omniumeissa. jotenkin rentoa kun ei tartte ressata mistään momenteista jne.

etenee

Dear Arto,

I confirm frame received successfully. Now waiting for the PARAGON dropouts to arrive.

Mindaugas Zukauskas
Framebuilder

kai muistutit ettei dropoutin halkeamaa tarvii rekonstruoida?

on aika herkkä proju tekeillä

Tuleeko ketjulinja suoraan?

Tuleeko prässättävä keskiölaakeri?

Tuleeko lisää kysymyksiä ? .DD

http://www.tracksupermarket.com/images/large/izumi_l.jpg

koska GOLD IS BEST

uusien sg75:sten tippuminen sekoitti taas vähän pakkaa

You crazy finn!

artpow - 15:49, 28.11.2014 » uusien sg75:sten tippuminen sekoitti taas vähän pakkaa
Eiks just päinvastoin? Tuolla aiemmin luki et suginot olis jees mut et taho nelikanttia. Että keskiön seutu olis nyt speksattuna.

Omnium vai SG75DD?

aikalailla kovimman tason projekteja

lopputulema kutkuttaa

nyt ois mahis nostaa omnomien profiilia

manuelkala - 18:13, 28.11.2014 » [s]Omnium vai[/s] SG75DD?
tässä vaiheessa