P: All-City Thunderdome Polished 61


tarkotus olis saada tää kasa ajoon vuoden odotetuimpaan vaihteettomien polkupyörien tapahtumaan. no, saapa nähdä…

jotku osat enemmän keeppereitä kuin toiset. kaikki kuitenkin parts bin. paljon vielä puuttuu, kuten kuvasta näkyy (koko istuinosasto, etukiekko on lainattu, stemmin pituus hakusessa…), saa tarjota.

pahoittelut laiskasta sisällöntuotannosta, mutta halusin nyt kuitenkin postata jotain.

13 Likes

tämä korvaa varastetun, kokoa pienemmän thunderdomen

kyl mä laittasin mustat kammet. tulis aika törkee jo.

oli miten oli niin lopullisen värittömyyskoodauksen takia: nyt kiinnostaa.

Miten vasemmasta seatstaysta puuttuu pätkä? :open_mouth:

3 Likes

palautteenne on kuultu. takakiekosta tarrat pois (daa :roll_eyes:) ja kirkkaat kammet jatkoon. tykkäsin edellisen buildin värikoodauksesta, mutta tune ei enää tee tarvittavia osia. muutenkin tarkoitus olis olla ostamatta mitään uutta/uutena.

1 Like

mulla ei ole mitään mustia vastaan, mutta…


ehkä tästä vielä jotain tulee. lähettäkää lyhyet nelikanttikeskiönne Turkuun, kiitos.

4 Likes

ainiin, ja (erittäin) myöhästyneet uloshuudot nimim. @Lumikko’lle taka-akselin suunnittelusta ja toteutuksesta. akseli on ollut jo hyvän tovin ovalissa koeajossa ja hyväksi todettu.

1 Like

kuinka lyhyttä tarvii olla? mulla saattais olla varastossa UN55 103 tai 107

en oo ihan varma, mut voisin tota 103-millistä kokeilla, kiitosta vaan!

1 Like

muistuttele mua maanantaina asiasta, nii yritän kaivella tuolta laatikon pohjalta

1 Like

Kirkkaat kammet just hyvät. Oispa vielä kirkkaat pinnatkin, mutta niitähän ei noin vaan laiteta. Hitom hieno tulee.

Eturenkaaksi continental gp, niin pääsee täysiinpää, ja ton gatorin voi sitte skidailla takana joku päivä.

1 Like

periaatteet myyty. osia ostettu.

vein foxcompin ainoan ei-mustan liplockin koossa 32mm ja ajopyörän viimeisen sugino-tuotteen: 103-millisen keskiön JIS-viisteellä. sillä saiki ISO-kammet mukavan lähelle muhvia (efektiivinen leveys kai noin 99mm).

mä jotenkin tykkään tosta just noin (pinnat jatkaa rungon ja haarukan väritystä), vaikka onkin vastoin kirkkaan ja mustan yhdistämisen virallisia sääntöjä. lupaan kuitenkin kokeilla, kunhan ehdin.

omaksi yllätyksekseni tartuin osalaatikon pohjalla lojuneeseen kirkkaaseen tolppaan, ja se olikin esteettisesti omituisen miellyttävä (logoja lukuunottamatta). kaveriksi tolpan nokkaan löytyi flite.

stemmi on vielä kysymysmerkki (16°, 130mm, tai jotain) ja tajusin/huomasin ähertäessäni, että eihän mulla ole expanderia haarukkaan. möh.

tällanen tästä nyt sit tähän hätään tuli. expanderia ei löytyny, joten jouduin vaihtamaan orkkiskeken alle. viime hetkelle tanko vielä vaihtu titskuraiseriin ja keulakuvaks tuli pelagon alutartsi.

etu- ja takapää ei oo oikeen sopusuhdassa, mutta onhan kuskikin ristiriitoja täynnä.

ajoasennosta sen verran, että setback-tolpan taitaa tarvita ja jyrkemmän stemmin.

p.s. pahoittelut vääristyneestä kenkäpuhelinräpsystä

16 Likes

laitetaas nyt alunperin vain kuvarastikuvaksi tarkoitettu taltiointi tänneki eli tämmönen tää on nyt. edelleen kaukana valmiista, mutta iterointia iteroitu.

suora tolppa vaihtunu VO:n mahtinojaan, joka tuntuu hyvältä, mutta on harmillisen matta. sama harmi koskee kokeiluna thomsonnin X2:n nokkaan asennettua XPLR-tankoa.

13 Likes