P: Alkuviikon ysärijyrä

Eiku sun pitää nyt tietää, että pyöräilet väärin.

Kiva kun tulit takas skidi. Oli ikävä.

emmä tiiä miten joku jotenki pyöräilee. oikein, väärin, jotenki muuten. ei kiinnosta. tollanen tsygä oli aikoinaan. ja oli vitun huono zygä. sen tiiän. ihan kokemuksesta.

kid_scientifik - 21:58, 18.5.2016 » ei kiinnosta.
Mut kuitenki kolme kertaa oot ny tullu kertomaan, että paska pyörä. Juu, uskomme.
asb - 20:53, 18.5.2016 » Eiku sun pitää nyt tietää, että pyöräilet väärin.
kid_scientifik - 21:58, 18.5.2016 » emmä tiiä miten joku jotenki pyöräilee. oikein, väärin, jotenki muuten. ei kiinnosta.
ja just kun tossa puhuttiin jäbien kanssa et tavallaan tosi tylsää miten asbsulin kynä on tylsyny. nykynen meno sellasta vaivaannuttavan päälleliimattua väkinäisten kuittien hakemalla hakemista. ei terävää. ei nokkelaa. =/

Oliks poppareita kans, ku “jäbien kanssa puhuit?”

Saattaisin henk. koht. investoida kympin uuteen takarattaaseen jos olis mun.

kunba - 10:07, 19.5.2016 » Saattaisin henk. koht. investoida kympin uuteen takarattaaseen jos olis mun.
Ois kieltämättä makiaa. Katotaa josko jostain siunaantuu.

Oisko kellään haluja vaihtaa tota tolppaa johonki pidempään? 26.2 on halkasija.

Tänää menin tällä töihin. Oikein ihanaa kesäkruisailua. Nannaa rymmyyttä alamäet tällä ja kuunnella renkaiden hurinaa. Pure bliss.

Tietäisin mistä sais tämmöisen samanlaisen just nyt. En tosin tiedä mihin itse sen käyttäisin. Maalipinta on kyllä ihastuttava ja herättää yksinäänkin omistamisenhalua.

Alkuperäiskuntoinen, samanlainen Bombardier hankittu/hankinnassa. Ja myös edelleen myytävänä halvalla, jos niikseen tulee.

Kuinka leveitä renkaita tähän kannattaisi sovitella?

Omassa on tällä hetkellä Vittorian Geaxit 26x2.2 (56-559). Veikkaan et joku 60mm menis vielä.

Pitäs muuten rihtailla tästä omasta kiekot suoraan ja hommata jokku kunnon gripit. Sit pitäis kans tulppailla rungossa olevat reijät, nyt ku oon irrotellu tästä vähän yhtä sun toista.

Muuten aivan viihdyttävä kapistus ollut tähän asti. Pääasiallisesti kilsan ees taas kruisailua Alepaan ja appilaan.