Oulussa seisoskelua

Jehna sentäs Sanna

Joo, mä kurvasin Asemakadun klvlle, se Isonkadun kakssuuntaistaminen piti jo olla, joten siinä vähän “oikasin” kun ei päässy ees OttoKn puistonläpi diagonaalisti kiitos LMKn. Muuten meni ok, punasiakaan päin en ajanut kuten kuulin et jotku teki…

mä rikoin vain sääntöjä :cry: punasia päin vaan ja vammasia ohituksia mutta olipa mulla paska reitti.

.... - 12:14, 9.10.2014 » olipa mulla paska reitti.
totahan mä koitin sulle eilen selittää mutku ei, äijä höpisi vaan jotain suoraan ajamisesta ja suorista linjoista ja et mutkat hiastaa. Ei ne hiasta kunne osaa ottaa ja ajaa,

enskerralla tuu säki peesii

Ajetaan käsi käessä.

Workstinx - 12:37, 9.10.2014 »
.... - 12:14, 9.10.2014 » olipa mulla paska reitti.
totahan mä koitin sulle eilen selittää mutku ei, äijä höpisi vaan jotain suoraan ajamisesta ja suorista linjoista ja et mutkat hiastaa. Ei ne hiasta kunne osaa ottaa ja ajaa, enskerralla tuu säki peesii
sössössööö, jälkikäteen.

Seuraava MegaUltimate Speedrace onki sitten opiskeluteemainen Linnanmaa-Keskusta. Miettikää jo reittiä.

mjaaah… hmmm

normaali - 14:16, 9.10.2014 » Seuraava MegaUltimate Speedrace onki sitten opiskeluteemainen Linnanmaa-Keskusta. Miettikää jo reittiä.
reitti valittu.

^onko suorin vai mutkasin?

pitänee käydä tutustumassa maastoon ja katella vähä karttoja just in case kun on aikalailla tuntematonta tuo seutu meikälle, eiköhän sieltä joku välämä löyvy

Workstinx - 15:24, 9.10.2014 » ^onko suorin vai mutkasin?
suorinta tietä mutkaan

Salen peesissä vetovuoroja väistellen, lopussa ohi ja huh neljänneksi.

Pus pus! Heh! Huh!

^näinki voi käydä, ylitin itseni

menkäähä tännää ajoissa nukkumaan koska lauantaiaamu

Jahans, eli ohjaustangot vaihtoon ^. Ja LM-KSKT reitti on valmis. Valitsen tällä kertaa epäsuorimman reitin.

Noni tytöt, lets play some polo

Ja hyvää tyttöjen päivää vaan kaikille!

Antti jakaa

Sisäkausi teilläkin alkanut! Rok on!

Onko mitää Impaled juttuja Nukessa tännään? Mä meinaan olla siellä.

Sisäkausi tuo esiin poolo(ajie)n sisäisen kauneuden.

Keskarit klo 18.30 Pivosa. Ihan kohta siis!

ens keskiviikkona pelataan KENOA! pivossa, pakollinen osallistuminen kaikilta.