Oulun urbaanit kuvarastit

mjelets urbis.

Amy Coyle - 19:43, 26.1.2015 » Nonni. Oon käyny noiden kahden viimesen rastin paikalla itkemässä. Puuttuu älyluuri nääs. Ja tuo hjordiksen pyörä tai sen kopio asuu kyllä mun fillarin vieressä tuolla kellarissa! :D
kanna tietokonetta mukana
JJ90 - 19:47, 26.1.2015 »
Amy Coyle - 19:43, 26.1.2015 » pyörä tai sen kopio
Oliks mielecci?
Ei taida onnistua Urbiksesta enää halppiskopio... Tai jos joku sen tekee mä sen plastidippaan ilmaseksi, sevverto jäi lääkkeitä viimekeväisestä
JJ90 - 19:47, 26.1.2015 »
Amy Coyle - 19:43, 26.1.2015 » pyörä tai sen kopio
Oliks mielecci?
:-D :-D

Valkosta vittupaskaa jokapaikka täynnä

Edit: 34 vitun sekuntia! :smiley:

.... - 19:48, 26.1.2015 »
Amy Coyle - 19:43, 26.1.2015 » Nonni. Oon käyny noiden kahden viimesen rastin paikalla itkemässä. Puuttuu älyluuri nääs. Ja tuo hjordiksen pyörä tai sen kopio asuu kyllä mun fillarin vieressä tuolla kellarissa! :D
kanna tietokonetta mukana
Roikka ei ihan riitä.

En muista minkä merkkine se mun naapuri, himmeellä lukee. E o hifistelijä, e tajuu viel. No kerran tihrustin mutta unohtu. Näky olevan ny menossa joten ei voi.

Nytton hyvä meno :smiley:

^^ oh snap

Uus vittupaska :smiley:

oot se sinäkin yks.

Yrittänyttä ei laiteta ni:

Uutta:

Jos yrittää, niin ei panna.

Uudesta voi löytyä paskaa, hyvällä tuurilla jopa vittu. Ehkä jopa paskavittu.

Ai vitsit pakko todeta et nyt oon kade tosta spessun fätistä. Kelpais näillä keleillä itellekki.

On todella mahtava ajettava tällä kelillä, raskaampi keveää, mutta hauska. Etenee kivasti, ei kiemurtele, saa nauttia ja tehdä leveää uraa takana tulijoille.

Jäätelökiska:

Uutta:

Kastellin koululla:

Omistettu MD:lle:

Milloin tulee uusi kuva?

Juhan toi on 19 minsaa vanhentunu, ei nää nyt mitkää pikarastikuvat sentäs oo… Ootko muute ees ajamassa vai?

Lähdössä. Tässä on taas varttitunti näpytelty äf vitosta ulkokamppeet päällä…