Oulun urbaanit kuvarastit

Pukumies

u

Tupla.


laiskotti

Döner

skenevaara & sniffainte


Maalaa oma dino joka keskiviikko 1300-> aina tonne elokuun loppuun tai jotain, dinokeskarit??

autoradalla ruuhkaa

Edelleen

Selailen lankaa Vantaalta asti ja tää giffi piristi iltavuoroa kovin.

Aika riskiveto LHLlältä kuvailla puskasta leikkipuiston lapsia. Joku kukkalakki ei ymmärrä kuvarasteilua ja siinähän selität :smiley: :D!

http://i7.aijaa.com/b/00215/13391610.jpg
uus
http://i11.aijaa.com/b/00335/13391615.jpg

Tuli sitten sääkivi kuviin.
Kivi on märkä, sataa.
Kivi heiluu, tuulee.
Kivi on kylmä, pakkasta.
Kivestä tulee varjo, aurinko paistaa.
jne…

Kivestä ahistaa

aika kaukana urbaanius

e. Ehkei se nyt niin kaakana oo mut silti

ps. Onks toi Uska se teijä jätkien tynnyrisaunalautta? Aika hc

e: plz pienentäkää ne kuvat inhimillisen kokoiseksi. kännykällä kestää ikuisuuden ladata sivullinen megatavun kokoisia kuvia.

tukisari

uu:

meinaaksä minua salea ja uskaa :cry:

ei oo meiä saunalautta, lautta muuten vaan kiva auringonottoalusta, ei oo tullu tänä kesän seilattua ku airot pöllitty

joo pienennetään

Osta parempi liittymä ja känny.

mä oon vanha, en ymmärrä ATKsta mitään, hyvä et saan ladattua kuvia internetoraakkeliin ni sit pitäs viel rueta miettii jotai pixeleitä, eissaaatna. Eise oo nykyaikaa. Näitte vehkeittehä pitäs konvertoida sopivat formaatit automaattisesti eikä mun tarttis tehä mitää. Tätäkää rastia saa enää ajaa.

pitää vissii perustaa jotku megalomaanismegapixelikuvarastit jonne dinosauruksetkin voi kuvia ladata eikä kiireisten ihmisten tartte jumiutua ootteleen tuoreita fotoja…kele

pitää vissii ostaa jääpallohanskat ja keskittyä vaan pooloon

e.ps. Ei mulla oo mitää ongelmia noitte kuvien kaa, saati jos joku homma vähän kestää, ellei nyt sit satu oleen esim kasettirekan peräkärry keskellä tietä tukkimassa mun matkaa Koomalle…

V: Toppilassa.

U:

No nyt noi kuvat on nii suttusia et näkee vaan jotai vanhoista kaluista eikä yhtään tiä missä ne luuraa. Eikä voi kuvia tsuumaa ku pelkkää suttua, on ihme huttua tää.

Joo mulla on hidas luuri.
Sauli hyvä, mulle kyllä riittää jos kotonas sitten vaikka faxilla pienennät kuvat, ei tartte samantien luurilla.

jooseppi - 22:28, 17.7.2014 » V: linkkejähä ei tarttenu koska urpaani?
Mun mielestä ei kyllä oo muut säännöt muuttunu mitenkään. Jätkät vetelee urpaaneja omasta hatusta.
Mika K - 13:37, 9.7.2011 » Ryöstöviljellään fillarilehden foorumilta ainakin Turussa ja Tampereella ryöstettyä ideaa näin kesän kunniaksi ja laitetaan palstalle tälläinen topicci pystyyn. Eli: - Ensimmäinen ottaa jostain suhteellisen helposti tunnistettavasta kohteesta kuvan, jossa myös pyörä näkyy, ja laittaa tänne foorumille. - Seuraava innokas käy samassa paikassa ja todistaa paikallakäynnin ottamalla oman kuvan (samasta paikasta) jossa pyörä taas näkyy. [b]Kuva laitetaan foorumille jos ei kukaan muu ehdi ensin.[/b] Kuvan yhteyteen laitetaan karttalinkki. - Sen jälkeen on oikeutettu laittamaan uuden kuvan seuraavasta paikasta, mieluiten aika nopealla aikataululla. Ja kuvatarina jatkuu... [s]- [b]Aluerajauksena vaikka 30km linnuntietä Rotuaarin pallolta. Koitetaan olla keskimäärin urbaanissa ympäristössä, mutta tunnetuilta maastopätkiltä ja ihmepaikoistakin saa kuvia toki laittaa.[/b][/s] - [b]Kuvien täytyy olla tuoreita.[/b] Ei siis vanhoja kuvia arkistosta. Jos ei tunnu vastakaikua tulevan sopivassa ajassa, niin voi paljastaa paikan ja nokittaa itseään toisella kuvalla. - [b]Se joka ensimmäisenä laittaa kuvan esille tähän threadiin, saa jatkaa. Eli ei mitään "Löysin tän jo, kuva tulee huomenna" ilmoituksia. [/b] EDIT: Sääntöihin lisätty toivottu pykälä eli kuva määrää ja vähän b:tä. Varaan oikeuden muuttaa tämän ketjun sääntöjä, jos alkaa mennä töhöilyksi :D

En oo vielä hankkinu faxia kun ovat nuo uudet mallit vielä niin hinnoissaan ja kierrätyskeskukselta viedään vähän vanhemmat käsistä. Kuulemma nyt saattas Nokialta joku joutaa kohtuu hintaan, mut niissä on sitten taas yhteensopivuusongelmia koska Nokia ei oo sama ku Mikrosofti. Et entiijä