Oulun tienoille sijoittuva O/M/A/V -chatti

^ Ei oo moista, mutta vastaavan tarvisin… 42-44 hampaisen haluisin. Mistä meinasit tilata?

Olisko 130BCD ratasta 42-45t? Rataskimppa kiinnostelee jos ei löydy näiltä leveyspiireiltä.

Rataskimppa vaan itellä haussa 42.130bcd

Kaipailisin extra long reach (55-75mm tai jotain) etujarrua, esim. Tektro R559 tai Dia-compe 202. Musta pitäisi olla.

Pomppis tarttis tämmösiä:

  • 27.2 mm tolppa, musta
  • 29.8 mm klamppi tolpalle
  • halapa etujarru mallia mini-v

Mulla on edelleen se Genesiksin vakio 27,2 tolppa varastossa, Musta ja hyvässä kunnossa, kevyt setbakki. Saa noukkia esim. huomenillalla Taskilasta ja tuurilla olis joku Surly/On-One klamppikin varastossa, jos vain löydän. Privalla tarkemmin.

Minkä tolopan nää Mika mulle möit? :smiley: Eikö se ollukkaan Genesiksestä?

oliko jollain musta, semi leveä, OS-riseri myytävänä?

^^Khyl mulla yks moinen varastossa näkyi olevan. Sulle taisi tulla se toinen musta ylim. tolppa oliko se joku Squizzo vai mikä se oli siitä mun Gianni Mottasta? Tai sitten se Genesis on multiploitunut kesän aikana…

17t vapaaratas. Merkillä ei niin väliä, kunhan toimii.

^ 18t dicta löytyy jos kelpaa. Halapa.

18t löytyy jo omasta takaa.

Olen valmis ostamaan maks. 15€ kohtuullisella budjetilla kirkkaan ja kauniin stemmin. Ahead tai hyvä 22,2mm kiila, pituus 90-110mm, tangon paksuus 25,4-26,0mm.

Jarrukahvan tarvisin Biltsun riseriin. Joku snadi olis jees.

Edit. en mä laitakaan jarrua.

^Käy hakeen kärkkäiseltä 4€ prophete ja sahaa lyhyemmäksi. Tulee salettiin lukkiutumattomat jarrut, kun kahvan muovirunko joustaa.

doppelpost

19t tai 20t bmx-vaparia haussa. Dictakin käy.

47t 130BCD eturatas haussa, mielellään 1/8".

Ostetaan/ otetaan vastaan käppämaasturi 188 cm pojalle. 26" ja periaatteessa runko + kiekot riittää.

25-30 ulkokumi olis hakusessa. Saa olla loppuunajettu kunhan on ehjä.

pm.