Oulun tienoille sijoittuva O/M/A/V -chatti

Jos joku haluaa eroon sellasesta satulaan kiinnitettävästä juomapullotelineestä, olisin valmis maksamaan siitä vähän. Eiköhän noita kaupoistakin saa, mutta jos jollaki polttelee ylimääräsenä.

Eiku 42t bcd130 rattaan mä tarttenki.
Sit joku siro ja naisellinen jarrukahva rouvan mixteen. VinTagea viiksitankoon.
PM.

Sinkulakitti.
PM

Eikä ollu ees pahan hintanen, 16e.

Tulkaa joku hakkee pois terässiipi mummiska runko ja/tai bianchin spillo stepthru runko+haarukka ennenku lähtee ruskoon. Keskiöt ja ohjainlaakerit myös mukaan (mummiskassa myös siisti fauberkampi).

Kysytäänpä tätäkin kautta, eli sattuiskohan joltakin löytymään tommoseen vanhaan 22" Jopoon etuhaarukkaa niin sais tuota projektia taas eteenpäin.

onko kellää droppistongaa 31.8 stemmiin , joku curve mutta mielellää kompakti, ei tuksu
tarvisin jussia ennen

Mulla olis yks, mutta tartten sitä itse viel syksyllä. Jos et saa hommattua moista ennen Jussia ni tuo joutaa kesäksi kyllä lainaan…

Iiro lupas omansa lainaan, katotaan onko tarvetta ku räntää näkyy nakkelevan, voi jäädä Raatteentiet käymättä, tosin ois kyllä Talvisodan meininki

Löytyiskö keltään long reach -etujarrulänkeä (59mm), mieluiten mustana? t. brakeless4never
Samaten mixte-rungot kiinnostaa edelleen…

Musta stemmi, 100 - 110 mm, 31.8 mm, 1 1/8". Ei tartte olla hipoa.

Ostetaan 22,2/26,0/90mm quill.

Ostan:

  • 559-kokoiset kevyehköt ja rullaavat 2-2.5" nakit. Saa olla ajettu näilläkin.

36H/28"/622/ kehät olis hakusessa kaksin kappalein. Kirkkaat ensisijaisesti. Vaihdossa löytyy Deep V tyyliset kehät (vihertävän harmaat).

tarvis jalkajarrua varten sen metallilirpakkeen (jalkajarrun varren panta?) mikä tulee chainstayhyn kiinni!

26" jalkajarrullinen takakiakko hakusessa!

apa - 21:14, 24.6.2014 » 26" jalkajarrullinen takakiakko hakusessa!
Tuu käymään joku päivä nii käyään kurkkaan ullakolta. Saattas löytyäkki.