Oulun tienoille sijoittuva O/M/A/V -chatti

u-jarruun osa johon itse jarru kierretään, haarukan toiselle puolelle?

Jos jollain on ylimääräisiä 118 BCD eturattaita, mulle voi tyrkyttää.

.... - 15:45, 8.4.2014 » u-jarruun osa johon itse jarru kierretään, haarukan toiselle puolelle?
http://bmxmuseum.com/forsale/picture_400_copy0_blowup.jpg Tarkoitatko näitä jarrutappeja?


Vai maantiejarrun mutteria?

dem taps etujarruun, nii voi ajaa ilman jalkoja eikä tartte skidata pakosta.

En oo vieläkään kärryillä kumpia tuossa nyt halutaan, muttamutta… :smiley:

Onko kenelläkään nurkissa ylim. cantilever-jarruille tarkoitettu cable hangeria tuuma ja 1/8" kaulaputkeen asennettavaksi. Ja tietty kirkkaan/hopianvärinen tarttis olla.

smuutit on tapit

mulla vois olla jotain, lankusta ja urbispurbiksesta purettu takajarrut kuukkaan…

[s]107mm keskiö haussa[/s]

Mika K - 17:53, 8.4.2014 » Onko kenelläkään nurkissa ylim. cantilever-jarruille tarkoitettu cable hangeria tuuma ja 1/8" kaulaputkeen asennettavaksi. Ja tietty kirkkaan/hopianvärinen tarttis olla.
Musta, auringon mattaama hängeri ois joute.

Hnnnggggggrrrrrrr. Kirkasta huutais, mutta vois tietty ens alkuun napata tuollaisen käyttöön, jos on toimiva tapaus ja esim. olusta vastaan joutaa…

en tiedä miten tehokkaasti toiminut tämä lanka. tuntuu et koko aja ylhäällä mut kysynpä kuitenkin lisäjarrukahvaparia tai vastaavasti oikein pientä ja siroa kahvaparia jotka mahtuis hyvin dropin yläotteelle. saa ehdottaa myös kauppoja josta löytyis. budjettiproggikseen, väri musta ja ylikoon clamppi.

Ostetaan kammet ja mielellään ratas (46T tai 48T) passaamaan seuraavin:
keskiö 110mm JIS
ketjulinja noin 42-43mm
pituus 165mm-170mm

Kapea 16t ratas
https://www.yksivaihde.net/old/20161

yllä oleva kahvaongelma tais ratketa^^^ toistaiseksi jäissä tuo ostoilmo mutta just hoksasin et skidspotteja kolme ja tarvis muutenkin vähän tiukempaa välitystä eli 17t takaratas hakusessa. leveä toki. voidaan vaihtaa 18 hampaiseen tai 16t alumiiniseen. molemmat luonnollisesti leveitä.

e. dundane en siis tilaakkaan kahvoja.

Ostetaan kaikenlaista osaa omaan fixi/sinkula projektiin!

Hakusessa halavalla;
Riseri vaikka semnonen skene tai vastaava
Sliksit 25-28mm
Joku hyvä kiva satula (musta)

PM!

Stemmi 110/26,4/22,2 kirkas ja maantiemäinen. KeKeltä oli sinkulamiehet kuulemma rosvonneet kaikki käyttökelpoiset…

Täällaista kenties mayhaps??

Hakusessa halvalla mahdollisimman matala musta OS-stemmi. Siis kaulaputkeen tulevan osan korkeus mahdollisimman pieni, esim. noin 33-34mm tai vaikka allekin :slight_smile: