Oulun Krossisyksy 2015

liian suosittua, ei pysty ku ehkä kattoon.

Otahan sitten räikkä, krossikello, jallua ja kuvauskalusto mukaan. EIKUN VIIVALLE SIELTÄ!!!

Tännää!
Uliuli-uu!

kohta kohta!

jtkoneistaja oli kyllä kone :slight_smile:
Kausi o ny alotettu ja täysii ajettiin, tätä lisää!

Olipa kivvaa!! Ja parasta on että lisää on luvassa <3

Huhhuh, oliha melkoset karkelot! 91 tyyppiä viivalla - Suomen suurin krossikisa?
Tulokset ja maalikamerastriimi: Oulun Krossisyksy 2015, 09.09.2015-10.10.2015 : : my.race|result

Kamera näemmä kaatui kohdassa 29:15, pystyssä jälleen @ 48:45 :slight_smile:

Ensi viikolla jatketaan Kuusisaaressa, kaikki mukaan!

Olipa hauskaa. Oispa parempi pyörä ja uskaltais ajaa kovempaa niin vois olla vielä hauskempaa. (Kunto paranee onneksi ajamalla.)

Oli siistiä!
Ehdotin kotona, että pitäis varmaan laittaa semmonen krossi-pyörä.
Ei kuulemma tarvi.
Ajellaan ämteebeellä sitte nii kerta.

^mut sullaha o :wink:

Riq - 21:01, 9.9.2015 » ^mut sullaha o ;)
No ääh no, tavallaan mutta ei. :D

Kauhiaa paskaa. Maailman typerin laji. Ens keskiviikkona uudestaan. <3

91 kuskia? Hurjaa.

Loistavasti järjestetty kisa, hyvä meininki kaikin puolin ja kuski oli ihan perseestä kuten olettaa sopii. Laitoin thugit tilaukseen. Viikon päästä taas pyöräillään.

anatti - 21:06, 9.9.2015 »
Riq - 21:01, 9.9.2015 » ^mut sullaha o ;)
No ääh no, tavallaan mutta ei. :D
Eiku kyllä on. Lapsenaki sanottiin että pittää maistaa niin nyt sitte pittää kokkeilla. Ergo-droppi tilluuseen, mitäs muuta tarttet?

Mulla on niitä roppeja parikin. Käy Antti haje, jos tarttet. Meni isompi rissa tilaukseen. Ei vanha ja paksu poika jaksa enää vääntää. Ens keskiviikkona pyöritän ku perkele!

Hyvä meno teillä siellä oulussa!

Kahta en vaihda. Toinen on välitys.

PekkaPee - 10:17, 10.9.2015 » Mulla on niitä roppeja parikin. Käy Antti haje, jos tarttet.
Kiitti Pekka tarjouksesta, kyä mää maasturilla nää vejän nyt. Menee muuten liian vakavaksi mulla ja loppuu hauskuus. :) https://www.youtube.com/watch?v=euhMViP-5zU