Otettu käyttöön: Nitromors maalinpoistoaine

Kiitos nitromorssia tarjonneille

Meikäläisellä samanlainen tarve. Hioin teräsrungosta maalit pois rälläkällä,mutta hankalissa paikoissa vielä sitä on. Eli meikäläinenkin tarviis pikkasen tuota jumalten nektaria. Jos ei ketään ilmaannu,niin ehkä sitten voitais vaikka ostaa purkki puoliksi tms.?

Mites tuo kuumailmapuhallin?

Mäkin olen mukana hankintakimpassa mikäli purkin hinta on oikeasti korkea (paljonko se on??). Onko kellään käyttäneellä arviota kulutuksesta per runko?

Se on 15 euroa puoli litraa, riittää varmaan runkoon jos ei kahteenkin.

Joo, noin kaks runkoa tommosella pikkupurkilla putsaa.
isommassa purkissa on huomattavasti halvempi litrahinta, ihan vaan vinkkina jos ootte kimpassa hankkimassa.

Kun nyt aiheessa ollaan, niin mikä kaikki nitromorsilla lähtee? Polttomaali ja kaikki “perusmaalit”?

Hyvät maalit lähtee huonosti ja huonot hyvin. Spraymaalit lähtee kaikki melkein itsestään ja vastaavasti pulveri vaatii aika paljon duunia.

Jos joku tuntee tarvitsevansa n.250ml Nitro-Morsia niin saa nuotaa Itä-Helsingistä. Ja jos tuntee omantunnon tuskia, niin lahjoittajaa saa lahjoa esim ehjällä sisärenkaalla joka sopii 28x622 kumiin…

Tartteis saada kammista maalit pois, että jos jollain sattuisi olemaan Nitro-Morssin jämät Helsingin alueella ylimääräisenä niin voin hakea pois pientä korvausta vastaan. Ei viittis kokonaista pönikkää ostaa.

ootko varma ettei oo anodisoidut kammet?

Olen. Paksu valkoinen maalikerros mikä on osittain halkeillut pois.

Asia gonnorz.

Mulla olis Vantaalla. Tikkurilassa tarkemmin. Voi ehkä kulkeutua tällä viikolla keskustaan, mutta jos kiire niin nopeiten saat noutamalla. PM jos kiinnostaa.