Ostoksilla

Onhan tässäkin, mutta vain yksi ovi :slight_smile: Kunhan saapuu niin voisin kirjoittaa fiiliksiä vaikka tuonne telttaketjuun verrattuna ekan sukupolven X-midiin, jonka tämä korvasi.

1 Like


Uutta kenkää testiin.

7 Likes

Työkalut siistimmin mukaan lenkeille.

4 Likes

Helmikuun alussa tilasin ja nyt jo tuli. En oo koskaan hypistellyt mitään noin vimosen päälle viimeisteltyä pyöräilytuotetta :heart_eyes:

7 Likes

Ysäricännäriin vuosikymmenkorrektia CNC-jynkkyä

29 Likes

Muutama viikko sitten rikoin takakiekon ja tarve korvaavalle tuotteelle oli melko akuutti.

En tykkää speksata enkä ymmärrä kiekoista paljo mitään.

Lähetin hiton sekavan meilin Stayerille josta vastattiin kaikkiin elämän huoliin ja rakennettiin pari tarpeeseen.

Nyt tuli komeasti cargopyörällä pihaan tämmöinen toimitus.

Tykkään siitä että joku ammattilainen ajattelee ja tekee mun puolesta.

13 Likes


26" karkkia

5 Likes

aissaattanaaahh :cold_sweat: :cold_sweat:
Jos vaikka luukuttas yhen parin gravelkingejä ja noi race kingit ja laittas tollaset…

1 Like

nuo renkaat vaan makso enemmän kun se itse pyöräaihio mihin nämä on tulossa. mitään en kadu. vielä.

en nyt osaa odottaa että ultradynamicot maagisesti tuntuis moninkertaisesti paremmilta kuin taittuvakylkiset 26x2.25 billy bonkersit joihin olen kyllä ollut tyytyväinen, mut onpahan hullun näköset lihat jos ei muuta :upside_down_face:

2 Likes

En minäkään sitä suoranaisesti kadu että nämä Shamalit on ny meitin.

19 Likes

Vittujätkä HPWkakstoistaset.

No, ohan ne nätit. Mut oispa siniset Cosmic Prot.

Terv. Ventot ja Zondat omistanut päkkinadei


Ei löytynyt blue lugist, mut viereisestä kaupungista. Nopeeta toiminta. Toi odotti kumppania hotellilla. :smiling_face_with_three_hearts:

6 Likes

Kuis laakeristot? Mul on yks takanapa jos tarvii varaosia :wink:
EDIT noin vähän pinnoja takana on yhtä aikaa kuumottavaa ja siistiä :smiley:

Laakerit todella hyvät, kiitos kysymästä. Aivan voiset. En tiiä onko joku vaihtanu kuulat ja kartiot jossain välissä. Mut laitan PM:ää koska haluun nähä sen navan jos orkkiskunnossa.

Noin vähän pinnoja on varmasti juuri se syy miks vanne onki lähteny halkeilemaan. Ei tainnu olla kovin viksu design. Mutta mitäpä moisista petiteseistä ku näyttää hyvältä.

Kai tänne saa käytettyjä romujakin postata?Vm86 nishiki international, satulaa ja tankonauhoja lukuunottamatta kaikki alkuperäistä 32mm panaracer renkaita myöten, jopa alkuperäisen ostokuitin sai mukaan.

20 Likes

Saitko Victorilta hyvään hintaan? Mulla on sit tuon Cruzin omia rattaita nossina jos tarvetta.

Tunneasiat vei lopulta voiton ja johti tori-ilmoituksen kääntymiseen huutokaupaksi. Victor ainakin vaikutti tyytyväiseltä vasarahintaan ja ostajakin on siisteistä kammista vähintään yhtä mielissään. :grin:
Konvertoin nämä nyt epäpyhään 1x9 konfiguraatioon Stridslandin NW-rattaalla ja koitetaan pärjätä näin jonkin aikaa. Kiitti tarjouksesta anyways! Katotaan jos kaipuu etuvaihtajahommiin palaa joskus.

Tämä on jumaltason ihana

1 Like

Käy kerran vuoteen yksityisellä hampulekurilla, sieltä saa näytteitä.

Mää ostin Oriveden smarketista. Normaalistikin löydän näitä töistä tarpeeksi.