Ostoksilla

Hah viimeks ku olin tourilla mulla oli sähköhammasharja mukana :grin:

9 Likes

Ongelma on imo edelleen se että toi ei mee tarpeeks pieneen tilaan.

Itsehän päädyin viime marraskuussa tällaiseen ilotteluun:
https://www.kickstarter.com/projects/getkif/kif-pocket-sized-toothbrush-kit-for-home-and-on-the-go

En kyl tiiä onko ultrakevyt🤷🏻‍♂️

kukapa ei kantais hammasharjaa vaan perstaskussa?

1 Like

Saakohan semmoisia minikokoisia hammastahnatuubeja ostettua mistään? Mulla on ollut joskus, mut se oli varmaan saatu sairaalasta. Tai jos ei saa ostettua, niin minkälaisia ratkaisuja pulmaan?

Otalammen S-marketissa oli eilen vielä erää jäljellä ihan reippaasti. On myös sellasella auki napsautettavalla korkilla niin pystyy helposti operoimaan pyöräillessäkin.

2 Likes

kävelemällä vaan hammaslääkäriasemalle ja noukkimalla tuubin tai kaks

2 Likes

Tämmösiä mä oon käyttäny retkillä tuubin sijasta:

1 Like

Sit ku käpöttelee huoltiksen vessaan aamutoimille nii onhan se ihan näppärä

Tokmannilta saa snadeja tahnatuubeja.

Palaan asiaan kun oon saanut tän uuden UL harjani vielä katkaistua mittaan. :slight_smile:

1 Like

Meilläpäin ainakin Prismassa on noita matkakokoja ollut. En ole kyllä vuoteen ostanut, joten tämä voi olla nykytilanteessa nollatason postaus.

Kotkan Fidalta tarttui tämmönen nätti ja näppärä pikkulaukku vitosella mukaan. Pikkumatkalle kätsä tankolaukku tulee tästä.




1 Like

Niitä minituubeja on muuten yllättävän helppoa täyttää uudelleen, sen ko laittaa tuubit vastakkain ja pusertaa.

6 Likes

ostin pari kiloa ruostuneita ja hapettuneita nauloja, halvalla kun sai. @Sirkus pistä viestiä jos itsesuojeluvaisto pettää sopivasti, ois sun kokoo


16 Likes

Roikkuiko toi runko jossain vaiheessa TöPyn katosta? Nätti väritys kyllä. Pelotonin fillarikirppikseltä ostetut vastaavat jarrut itsellä odottamassa asennusta, pitäis kuulemma olla hyvät :grin:

Must resist……

fiksuruoka.fi on yleensä noita pikkutuubeja, maut vaihtelee. Vaimo tilaa sieltä muutenkin koko ajan jotain hämmennysruokia.

2 Likes

image

6 Likes

kappa 1 - tomppa 0 :sunglasses:

1 Like