Ostoksilla

Outoa sinällään että niissä kaupoissa missä ei ole loppu niin tuntuu aina olevan alennuksessa o_O
Mut ei siinä ehtinyt hirveästi hintoja vertailla. Eka kauppa missä mukamas varastossa ja PayPal laulamaan.

Pakko kans myöntää että mulla on pikalinkit haluttuihin tuotteisiin talletettuina, esim. tota ylläolevaa varten oli vissiin viiteen kauppaan linkit. Sit päivittäin kliksuttelee läpi - ja just niinku sanoit, paypal vinkumaan heti kun näkyi vihreää.

muutaman kerran käytetty Tierra Ace hood Torista.



Olin halunnu tätä laukkua monta vuotta, ja sitte reilu vuos sitte mulle selvis että tän valmistus on lopetettu. Laitoin kyselyä Ortliebin tehtaallekin, sanovat että ei ole täälläkään enää.

Sitte aivan sattumalta etin kuvaa tuosta fiilistelläkseni ja hakutuloksissa olikin tämä:

Edelleen on In stock jos jotakuta muutakin sattus kiinnostaa :slight_smile:
Kivasti menee muutaman päivän ostokset ts. kun ton lataa aivan täyteen ni alkaa olee kuskillaki jo vähän tukalaa. Tykkään. Värikin on mukavan neutraali ja huomaamaton!

1 Like



Aivan hyvä teltta ollut toi 1P. Sisäteltta ei kieltämättä erityisen tilava ole, mutta muuten tilaa on aikamoisesti 800g teltaksi. Kaverina tolla 2 x 50g kuitukepit.

Joo toki jos ei olis jo tota vanhaa versiota niin olishan tuon uuden version isompi tilavuus plussaa, mut ei oo mua haitannut.

x-mid 2p kyl jumal teltta

cool

onks lattia kestäny hyvin ilman ehkäisyä vai onko pessaari paikallaan

Nordest Bardino 3

3 Likes

4 Likes

s-l400

3 Likes

^ Sama kertaa kaks.

2 Likes


Valoja

Yks päivä viime viikolla kävi silleen että kolme etulamppua hajosi mikä oli vähän tyhmää

5 Likes

Hitto toi Strada on mylly lamppu, mutta toi Exposuren takavalo on niin hölmön näkönen ettei ok pystyny supporttaa

1 Like

Nää on molemmat etuvaloja, pienempi päivittäiskäyttöln ja isompi kunnon menoon. Olisin halunnut sen takavalonkin mutta se ei mahdu mun pyörään jos on mitään pusseja ja nyssäköitä kyydissä.

1 Like

Brevetillä on väliä ja nyt on lyhyempää väliä pitkälle mäelle.
28->32/36->34

Mistä kuitukepit ja minkä pituset sulla on?

Ultralight Outdoor Gearista näemmä tilannut (ei varmaan Brexitin jälkeen järkeä tilata) Six Moon Designsin kolmiosaiset kepit ja pituus näemmä 49" ja ollut musta just sopiva ja mahtuu hyvin esim. Restrapin L-koon runkolaukkuun. Muistelisin että noita saa myös viisiosaisena.

1 Like

Eilen kolahti postilaatikkoon euro-alueella toimivan myyjän toimitusvahvistus tällaisista kehien Yksisarvisista:

  • alle 500g
  • tubeless-ready
  • 21mm sisäleveät
  • 32-pinnareikäiset
  • alle 100€ kappalehintaiset
  • 650b
  • vannejarru

Sit odotellaan pettymystä.

2 Likes