Ostoksilla

Ei fiddu mikä laakeri fillarifoorumilla. Haluun saman.

katella mitä tulee, toiv 110mm. Rychiin blackspex droppitankostemiä ku nykyinen ajohenkilökäs 125mm

Ostin. Käytin. Myin pois. Harmittelin. Ostin uudelleen!

tiedän, että ajattelette mua kun otatte näitä kuvia jussin topikkiin

^^tuo oli hyvä ostos

tää on se lanka missä kerrotaan mitä on ostettu, ei mitä tullaan ostamaan.

mikäli on epätietoutta siitä mistä hyödykkeitä saattaisi löytyä, sijainteja sopii kysellä täällä.

Ok, korjataan tilanne! Parallaxi saapui eilen kotiin :slight_smile:

kid_scientifik - 22:20, 31.1.2016 » ite ostin tällasen topeakin miniräikän.
millanen on?

toi wigglen paketti makaa vielä lähiasiamiespostissa. hyvä kun muistutit. en muistanut koko hommaa.

kid_scientifik - 11:43, 10.2.2016 » toi wigglen paketti makaa vielä lähiasiamiespostissa. hyvä kun muistutit. en muistanut koko hommaa.
kiinnostaa erityisesti että kiinnittyykö noi palat jämäkästi siihen räikkään ja miltä ton lootan rakenne vaikuttaa elikkäs kestääkö esim. krnkyn vyölaukussa 24/7 pyörimistä. vaikuttaa nimittäin ihan fiksulta vekottimelta

Jos ei tarvii ketjunkatkaisinta, niin sittenhän tosta on lite-versiokin, joka kestänee pyörimistä tossa pussissaan aivan hyvin. On kyllä isompi vähän mitoiltaan, mutta kevyempi.

^miten mulla ei ole vielä tuommoista. tää on hyvä lanka. alkaa tarvimaan kaikenlaista.

nalle wheelroos - 11:54, 10.2.2016 » Jos ei tarvii ketjunkatkaisinta, niin sittenhän tosta on [lite-versiokin](http://www.topeak.com/products/Mini-Tools/ratchetrocketlitedx), joka kestänee pyörimistä tossa pussissaan aivan hyvin. On kyllä isompi vähän mitoiltaan, mutta kevyempi.
wut, en ees huomannu että tossa on ketjunkatkasijakin. ei vittu miten nerokas vekotin.

Läskiin ratasta ja kökkökonversioon laakeria:

37 rahaa muotoutui kustannukseksi kun käytti sen 15 punnan kuponkin jonka sain kun chippasivat mun Verentiä.

Sit pitäskin lähinnä metsästää läskiin 29.2x400 tolppa, voi vitu mikä koko.

osta 29.2–>27.2 shimmi, tommosia pellehermannikokojen tolppia ei kannata haalia.

vähä niiku ganstan haistavittu 29.8

pieni merenneito - 13:29, 10.2.2016 »
nalle wheelroos - 11:54, 10.2.2016 » Jos ei tarvii ketjunkatkaisinta, niin sittenhän tosta on [lite-versiokin](http://www.topeak.com/products/Mini-Tools/ratchetrocketlitedx), joka kestänee pyörimistä tossa pussissaan aivan hyvin. On kyllä isompi vähän mitoiltaan, mutta kevyempi.
wut, en ees huomannu että tossa on ketjunkatkasijakin. ei vittu miten nerokas vekotin.
no itseasiassa tossa skidin RX-versiossa se taitaa olla erillinen lisäosa, Ratchet Rocket basicissa se on kiinteä.

Kiitos Salomolle todella sujuvista kaupoista, mä sain ajovalmiin paketin kotiin minimivaivalla ja hyvässä hengessä.

Enää pitäis opetella ajamaan tällä.

hienosti ostettu.