Ostoksilla

Vähän hassua mutta nyt kyllä isot dipsit

Tää muistuttaa aika paljon mun ostrichin tarakkalaukkua. Oon miettiny et ois kiva olla myös joku tän tyyppinen värikäs laukku, ku se ostrich on musta. Hyvä et tää löyty ni ei tarvi tilata swiftiltä mitään. Sisällä lukee made in south korea.

2 Likes

on kyl upee!

oh yes kyllä ja isommassa koossa toki

4 Likes

Tuliko jollekkin korille kaveriksi?

waldin isommalle siis. tähän tuleepi :heart_eyes:

Spinningkärpänen puraisi. Tällä pitäisi saada myös sisäpyöräilyn kadenssit näkyviin. Kuntosalilla jossa käyn kaikkien spinningpyörien rpm-näytöt eivät nääs toimi.

Mmmm…ahh…

3 Likes

Maantielenkeille valoa

1 Like

miks son28 eikä deluxe maantiepyörään

Ostin käytetyn R460/sapim race/son 28 kiakon. Ja olen myös aika hidas maantiepyöräilijä.

1 Like

never not summer :cowboy_hat_face:

SunRace CSM980 9-speed Cassette 11-40

  • Cannondale OPI Spiderring SL 50-34
  • S-Phyre RC901
    Käytettynä ja uudenveroisena, tottakai.

Uutta hattua:
https://www.adidas.fi/the-marimekko-velo-graphic-cycling-cap/GT3217.html

6 Likes


2x

ja


B903 Bullmoose

6 Likes

Parhaiten käytetty 20 euroa pitkään aikaan, kiitos Tori.fi. Tubeless-elämä helpottui ihan hitokseen paljon. Viime kerralla maasturia kesärenkaille vaihtaessa fail ensin jäsenet turtana ratapumpulla yrittäessä, josta huoltsikalle kokeilemaan jossa paikoin molemmat venttiilit kun en löytänyt presta-schrader -adapteria. Lopputuloksena ajo jatkui sisurilla ja litkuista suurin osa jäi huoltsikan asfaltille. Nyt hommaan meni ehkä vartti eikä litkun pisaraa väärässä paikassa.

1 Like

road byke lobular pistan kaveriksi halvalla eBaysta, värikästä projektia pimeään talveen.

5 Likes

Hieno! Vaikkakin siinä on Veijo Orbea harmillisesti jättänyt hyödyntämättä monta kohtaa, johon olisi vielä saanut nimensä mahtumaan.

2 Likes

Shimano SLX BR-M7100 Scheibenbremse 1000mm vorne
Shimano DEORE SM-RT64 Center-Lock Bremsscheibe 160mm
Shimano SM-MA-F160P/S Adapter für VR 160mm Bremsscheibe