Ostettu

Tyhjää

Millä tavalla yksisarvinen? Pitääkö olla joku customi vai?

Noita sun spekseillä olevia runkoja maailma täynnä.

Ei tahdo tulla vastaan noita tai en vaan osaa.
Monet mitä nähnyt niin niissä oli emäputki mallia lyhyt.

E: Toki ebaysta löytyy vaikka mitä, mutta mielummin katselen kotimaasta.

Sit kannattaa myös ilmoittaa haluttu emäputken pituus ja miettiä miten suunnittelemasi haarukan a-c vaikuttaa siihen. Tuo 21" tai 23" mikä sulla oli alunperin kun ei oikein takaa mitään mittoja kuin että satulaputken pituus on ehkä keskiön keskeltä satulaputken päähän ~535-585mm.

Topicin aloittaja hakee varmaan jotain tälläistä, mutta teräksenä?
Ei myynnissä, mutta numeroina: 21", 53cm pysty, 60cm vaaka, 160mm emä, jäykkä keula.

2 Likes

Tattis mankkis ja da3bal, ilmoitusta viilattu.

https://www.fillaritori.com/uploads/monthly_2019_02/A3CE771F-6A65-4731-9A7A-75BD4FAE9684.jpeg.548738a55ed70106ca46a6195516b88d.jpeg

Mites tää vaikka onkin kompliitti, oletan että on 52 pystyyn, koska melkein kolme tiilenmittaa vaakaputkea.

Mää tarvisin kans tämmösen :smiley: muuten aika samat speksit mut saa olla myös 1" ja u-jarru tapitkin käy =)

sinänsä yksisarvis-vaatimus että jotain bulkkimerkkiä tyyliin scott tai bianchi en kyl suostu ajaan! Kona vähän rajoilla

semmone huomio muuten et 18" atb:ssäkin saaattaa olla 58cm vaakaputki. Pituus harvemmin tosta kauheesti lisäntyy, korkeammiksi muuttuvat vaan. Mut halusiin siis Korkeeeen rungon eli just 20-22"

Mulla on tällänen koossa 19" eli kokoa pienempänä? Effektiivinen vaakaputki tais olla noin 58cm, mutta kauheen matala toi on. Mun satulankorkeus on 72cm ja +25 asteen stemmillä, riserilla ja kolmella spacerilla (enempää ei ollu jätetty) tanko jää silti satulan alle. Jos jotain droppitiankounelmia on niin vaikeeks voi mennä ton kanssa. 200 euroa kans aika paljon ohentamattomasta Scottista. Noi jarrut on kans paskat ja kammet 94 bcd. Haarukassa ei myöskään mitään lokari/tarakkakiinnikkeitä.

Emmäkään tosta kahtasataa maksaisi, mutta ehkä 2v myynnissä olleessa pyörässä olisi jo tinkivaraa. Tai sit se on just siksi edelleen kaupan. Osista saanee jonkun kympin kun luukuttaa, oletan että oli omat tulossa kun runkosetti haussa.

Mä en maasturigeometrioistakaan ymmärrä oikein mitään, mutta eikö nolla-saddle-to-bar-drop oo vähän hassu kriteeri jos haussa joku vintage-26"` MTB?

mites tää, näyttää isolta ja 30e:
https://images.tori.fi/api/v1/imagestori/images/7171546501.jpg?rule=medium_660

Tarjolla Peugeot Energy 300, laitoin viestiä.

Mä en maasturigeometrioistakaan ymmärrä oikein mitään, mutta eikö nolla-saddle-to-bar-drop oo vähän hassu kriteeri jos haussa joku vintage-26"` MTB?

ei oo. ATB elämää on myös ysäri-xc-racing maailman ulkopuolella.

1 Like

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.