Ostettu: Ratarunko haarukalla

Mulla on yksi ratarunko kiikarissa nettihuutokaupassa, mutta päätin kokeilla kepillä jäätä, jos löytyisi täältä Härmästä halvemmalla. Eli ratarunko olisi hakusessa 177cm jantterille (esim. TT ~54cm) 200 euroon asti. VISPilät ja Dolanit ehkä tutuimmat, mutta muitakin saa tarjota. Haarukka voi olla alumiinia, mutta kuituhaarukka tietysti kivempi. Näistä kans plussaa:

• satulaputki
  • keskiö
  • ohjainlaakeri
  • sijainti Turku

Ostoilmo voimassa su 12.9. asti. Tarjoukset PM:llä tai tähän ketjuun. Kii-tos.

tähän suuntaan vois kans pistää peeämmää 50-54cm TT:llä olevista (halpis)ratarungoista. VISP Dolan NELSON jne.

Mulla on PAKE/EIMEI setti myynnissä. 52,5cm/52,5cm. Olet mua muutaman sentin pidempi joten vois mennä hyvinkin passelisti. Menee yli budjettisi, mutta ratarunkoa et 200e saa kskiöinenn ja ohjainlaakereineen.
https://www.yksivaihde.net/old/5635

Eikös Pieni merenneito juuri ostanut Vispilän 190 euroon sis. rahdit? Ja jos jollain sattuu olemaan käytetty VISP-runko tyhjänpanttina, niin eiköhän se näy hinnassakin (hence this ad). Keskiö tosin uupui siitä setistä, mutta mukana oli satulatolpan kuvatus. Tuo PAKE/EIMEIsi vaikutti kyllä erinomaiselta, mutta se tosiaan ylittää maksukykyni. Kiitos kuitenkin.

edit.
Jeps, aloitusviestissä mainitsemani huutokauppa sulkeutui ja näillä näkymin Dolanin ratarunko (vanhaa mallia, ei Pre-Cursa) haarukalla, keskiöllä, headsetilla ja satulaklampilla kustansi tasan 200e olettaen, että paketti ei jää tullisetien kynsiin.