OSTETTU: iso reppu

Ostan ison selkärepun johon mahtuu iso paffilooda sisään. En nyt osaa sanoa mittoja mitä toi “iso” tarkoittais käytännössä, mutta esim. sellainen paffilooda mitä et saa kuskattua fillarilla mitenkään fiksusti, jos et omista sitä isoa special reppua. Sellainen, että joudut kävellä paketin kanssa postiin/matkahuoltoon/minne vain.

Esim. iso timbuk2 tai vaikka vanha kulahtanut armeijan reppukin käy. Kunhan on iso.

Mahd. hillitty värimaailma olis kans hyvä ja saa olla reilusti käytettykin. Kunhan on silti ehjä.

Jos lähetti-/olkalaukku on isojen kamojen kuljettamiseen todistetusti parempi, niin voinet tarjota sellaistakin.

Yv, kiitos.

Varustelekassa on käytettyjä halpoja armeijarojuja. Itse olen ostanut tuolta tilavan Saksan armeijan vanhan repun, joka on palvellut kohta kymmenen vuotta ilman merkittäviä kulumajälkiä.

jaamo - 20:57, 16.4.2011 » [Varustelekassa](http://www.varusteleka.fi/) on käytettyjä halpoja armeijarojuja. Itse olen ostanut tuolta tilavan Saksan armeijan vanhan repun, joka on palvellut kohta kymmenen vuotta ilman merkittäviä kulumajälkiä.
Kiitti vinkistä. Tuttu paikka, miksköhän en muistanut tsekata ekana tota. Lähti jääkärireppua ja jotain megakokoista puuhapussia tilaukseen. Eiköhän näillä pärjätä.

Itsellä myös moinen jääkärireppu käytössä. Kokemuksien mukaan aikaa lujaa tavaraa, hyvä ostos!

itellä kans kyseisen puodin musta jääkärireppu aina kun mission workshop on liian iso/kallis sen päivän menoihin. Hiton hyvin toiminut.