OSTETTU: Airam takalampun pidike

Ostetaan Airam lampun (yläkuvat) pidike (alakuvat). Tarvitsen vain kuvassa näkyvän. Tolppaan tuleva osa on ehjä, mut ei haittaa vaikka sekin löytyy.
PM.

Naureskelin eilen tälle ilmoitukselle, että kaikkea sitä jengi hakeekin, mutta äsken kaapissa tulikin vastaan tämmöinen:

uusi ja käyttämätön. luuletko että passaa?

Toi näyttää samalta kuin CatEyen pidikkeet. Ainakin Velossa oli niitä ennen, varmasti monessa muussakin kivijalka- ja internetkaupassa (Bike24 yms.)

tnts - 17:23, 23.1.2011 » Naureskelin eilen tälle ilmoitukselle, että kaikkea sitä jengi hakeekin, mutta äsken kaapissa tulikin vastaan tämmöinen:
Heh, mun pitäs varmaan nyt naureskella, että kaikkea sitä jengi kaappiinsa säilöö.:):)

No toihan näyttää ihan hyvältä. Mulla on BBB:n lamppu jossa on lähes samanlainen kiinnitys, ja sitä olen nyt käyttänyt kun kerta sopii, joten miksei tuokin. Kerro hinta (sisältäen postit) niin katon miten käy. Tosin olen huomenna maanantaina poikkeuksellisesti tulossa Helsinkiin: Ruoholahti-Bulevardi-Espa-yliopisto-Pitkäsilta. Aikavälillä 12.15-12.45 ja paluu 16.00-16.30. Jos sopii niin voidaan tavatakin.

laita osoite privalla, niin pistän postiin. en uskalla alkaa treffejä sopimaan työpäivälle ja hinnan pyöristin lähimpään tasalukuun ja se oli 0.

Kiitos Toni. Pidike oli varsin bueno. Kahvirahat on laitettu maksuun.