Ostetaan hyväkuntoiset kirkkaat 32h kehät ja kirkas etunapa 32h. Esim. polished Rigida DP18 sopii ja kirkas formula 32h high flange passaa mainiosti.
Kaupat mielellään pk-seudulla.
PM:llä tavoittaa.
Ostetaan hyväkuntoiset kirkkaat 32h kehät ja kirkas etunapa 32h. Esim. polished Rigida DP18 sopii ja kirkas formula 32h high flange passaa mainiosti.
Kaupat mielellään pk-seudulla.
PM:llä tavoittaa.
Pelagosta löytyi ainakin vielä kesällä DP18 polished kehiä sopuhintaan. Olisko ollut 32€/kpl?
Etunapa kannattanee tilata On-One:lta. Kuulemma sama kuin Formula.
http://on-one.co.uk/i/q/HUOOLF/on-one-large-flangetrack-hub
€17,77+€5,93
^ Planet X Pista -napa (jota ei ole kirkkaana…) on Formula/System Ex/jne., tuo on sama kuin All-City/Dimension/Novatec/jne.
antik - 12:28, 7.10.2010 » ^ Planet X Pista -napa (jota ei ole kirkkaana..) on Formula/System Ex/jne., tuo on sama kuin All-City/Dimension/jne.Onko laadulla paljon eroa? Formula jne. vs All-City jne.
On. Formuloissa paremmat kestävämmät laakerit, esim., omankin kokemuksen mukaan. Juttua ollut ennenkin (kts. ketjun loppupää) : )
(sis. edittiä)
antik - 12:36, 7.10.2010 » On. Formuloissa paremmat laakerit, esim. Juttua ollut ennenkin : )Näin itsekkin muistelin. Tarviipa tilata halvalla varastoon, tosin Dia Compen takanapa €29,62 euroa. Etunapa sitten 41,45 euroa, mä en ymmärrä.
mä taisin ostaa Pelagosta viimeset polished dp18 kehät pursuit prokkikseen tossa viime viikolla. Soita ja kysy onko niillä vielä tai tulossa. Muistelen vaan että olivt jo jollekin puoliksi kasatut mutta peruuntui kauppa ja tulivat sitten mulle.
EDIT: Typoja