Ostaako valmis pyörä?

asb - 13:20, 30.3.2009 »
zeikok - 12:40, 30.3.2009 » - Edullisella valmisfiksillä pääsee heti polkemaan vaikka tietyt osat voivat olla aika kuraa. Kuitenkin jos rakentaisi itse, pitäisi parempiin osiin sitävastoin satsata enemmän.
Mä ostin Langsterin Pyorahuolto.comista ja oon sittemmin vaihtanut siihen kiekot, stongan (kahdesti), jarrukahvat (kahdesti), stemmin, satulan, kammet, keskiön, kumit, polkimet, ketjut ja takarattaan. No satula, stonga, stemmi ja polkimet olivat ainoat pakolliset vaihdettavat, mutta halpa valmisfillari tuli joka tapauksessa kalliimmaksi, kuin ite heti oikein kasattu. Vaan tulipahan ajettua enemmän, enkä mä olisi kuitenkaan osannut valita osia heti oikein. Eli se semmonen valmisfillari on kyl ihan hyvä. :)
:) tämä on sitten sairauden toinen puoli. Toisaalta eipä sitä taitoa valita oikeat osat ole kellään valmiina. Kaikenkaikkiaan sen voisi sanoa vielä Langsterin puolesta, että aika kevyt se on. Ilmeisesti jos suorittaa tuollaisia asb:n mainistsemia muutoksia, lienee hyvin mahdollista pudottaa kokonaispaino johonkin 7,5 kilon tietämille.