OPEN BORDERS // HUG THE TREES || MTB-CAMP -KOTKA- 13.-15.5.2016

Oispa jo

kai mä tuun sit

Ai hitto kuulostaa kovalta. Mietin jo miten skippais naisen synttärit ja tulis paikalle vaikka matkaa on melkei 600km ja ei mulla toukokuussa oo ehkä enää maastopyörääkään…

Tässä on potentiaalia vuoden tapahtumaksi. Toivottavasti minissä nähdään myös skeittejä.

:-k pitäisköhän. päihteet ja kotka, se on riski

^näkisin enempi mahdollisuutena. Pitääpä yrittää sovitella tuota omaankin kalenteriin.

jouns - 13:25, 3.3.2016 » joku metsä-ällärityyppinen veto olis hauska kanssa
spacer - 10:22, 21.3.2016 »
Odie - 9:48, 21.3.2016 » No mut tissit modeemilla oli kuitenkin melkoinen parannus vanhaan tekniikkaan ts. vanhojen jallujen etsimiseen paperinkeräyksestä.
Metässä ne lehdet oli, piti vaan tietää spotit.
http://data.whicdn.com/images/30765329/large.gif

Pidetää sormet ristissä, että saatais ruuanlaittaja leirille! Tämmönen mahdollisuus on olemassa aidosti. huh huh! Bullittilla eväät mettään.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12861435/pyöräpaja/2016-04-03%2008.jpg

pieni merenneito - 9:35, 17.3.2016 » :-k pitäisköhän. päihteet ja kotka, se on riski
NO MITEN ON PITÄÄKÖ TUODA OMA TELTTA

Justiinsa tajusin et näähän on jo ihan kohta. Jotenkin vaan ajatellu että nää on sit joskus kesällä. Tässähän tulee kiire.

Vaihdemaasturi on kasassa mut jotenkin ihan vitun paskan tuntunen verrattuna lähes identtiseen runkoon kasattuun sinkulaan. Ehkä vaihteet vaan on perseestä tai sit en vaan osaa. Ehkä molemmat totta. Tai jotain.

Mut fiilis on korkealla. Tästä tulee hieno reissu. En olekkaan koskaan aiemmin ajanut näin pitkää matkaa (hki-kotka) ysärimaasturilla. Elämys jo itsessään varmasti.

Ompelukonetta on poljettu jo. Isohko satulalaukku on melkeen valmis. Sen lisäks pitää tehä runkolaukku tai tankolaukku. Kierrätyskamasta tietty. Hyvät tulee.

Jotta en missaisi mitään, lähden ajamaan jo torstaina. Pitää neuvotella pomon kaa et saa torstain ja perjantain vapaaksi.

Pajamajoitus mulle. Jos joku kotkalainen ostais pajalle pinon halvimpii retkipatjoja niin olisin onnellinen ja lähettäisin rahaa. Retkipatjoi on ärsyttävä roudata. Eiku onhan mulla koko torstai ilta aikaa ettiä semmonen jostain. Mulla menee selkä paskaks riippumatossa.

Ihavitusiistii. <3

Mulla menny Paavin viesti ihan ohi. Joo retkipatjoja löytyy pajalta jo valmiina aikamoinen nippu ja lisää saadaan tarpeen mukaan hommattua!

EDIT: Jos mielit teltassa nukkua, niin voit saada täältä lainaan 4hengen teltan. Niitä on n. 5 kpl mahdollista lainata.

EDIT2: fiilistelyyn

edit44

https://dl.dropboxusercontent.com/u/12861435/pyöräpaja/2222222222222222.gif

Hei.
Nyt ois aika ottaa sitovia ilmottautumisia vastaan. Pari viikkoa ja sit mennää.

Ruoka:
lla duunaa safkat ja eväät joten kukaan ei kuole nälkään. Vegaanimeno tän osalta. Otetaan paikanpäällä joku raha, että saadaan katettua kulut. Tulee olemaan aika pieni summa. (PIZZAA AINEKIN!)

Majotus:
Pajalla tai sen läheisyydessä ulkona. Telttoja on mahdollista saada lainaan täältä 5kpl 4hengen telttoja. Retkipatjoja löytyy isoooo nippu.

Peseytyminen:
Tää vähän vielä auki, mutta kaikki pääsee kyllä peseytymään tavalla tai toisella. Vaikka mennään mun kellarisaunabunkkeriin ruiskuttelee.

Eli laita sähköpostia osotteeseen info(ät)kotkanpyorapaja.info
Laita siihen vaikka seuraavat tiedot:


Nimi(merkki):
Tarviitko telttaa, retkipatjaa vai et mitään:
Osallistutko ruokailuihin:
Koska saavut Kotkaan:

Muita murheita tai toiveita:


Jäiks jotain? Onks hyvä hengittää? Piarase jos se auttais.

ahomik - 10:47, 17.3.2016 » näkisin enempi mahdollisuutena. Pitääpä yrittää sovitella tuota omaankin kalenteriin.
jätkä onkin lohjalta

onko siellä hitsipilli kuumana

Kokeilkaa sit vaikka katella yhteiskuljetuksia esim Turuust. Sieltä tulossa ehkä useampi tyyppi. Hesiksestä myös tietty. Sanomatta varmaan selvää, mutta sanon silti, että saan nostettua tätä triidiä.

turusta tulee ainaki yks auto

munakorva - 23:29, 8.2.2016 » lets go !!!! virittäydytään tunnelmaan
Heräsin 07.00 ja katson nyt tätä, teen vatsoja ja punneruksia.

Käytii tänää katsastelees uusi reittejä, ettei jo ainekin kerran Kotkassa käyneetkään kyllästy reitteihin :slight_smile:

Oispa jo Open boarders mtb leiri… onneks enää pari viikkoo

Ei viddu magge. Voin kertoa, että tää homma just pimpattii ihan uudelle levelille. Niitä vituttaa jotkaa jää tulematta. Toivottavasti jollain on kamera ja osaa käyttää sitä.

Perjantai
17.00 Metsään
19.00 Saapuminen metsätukikohtaan
19.30 Rataan tutustuminen
20.30 Kisailu ja sen semmonen
21.30 Sauna / ruokaa (metässä)
23.00 Pois metsästä kohti pajaa metsän läpi
00.30 Pajalla
04.20 Hiljaisuus

Lauantai
06.66 Herätys - aamupossot torille heränneille
10-13 vapaata speksausta ja brunssi (pajalla)
14-19 ride as motherfucker in the ridge forrest
16.00 ruoka (metässä)
14-19 ride as motherfucker in the ridge forrest
19-20 takasin pajalle
21.00 Sauna / ruokaa
22-04.20 pyörintää

Sunnuntai
12.00 vielä joku päätös kisailuhupailu tai miten jengi ajottaakaan lähtöä…