ONE GEAR ONE LOVE -paidat

Kiitos selvennyksestä, paidat maksettu.

Tän yks kiitos!

Just tilattu ja maksettu.

maksoin.

tilattu & maxettu, tänks

Tilattu viikonloppuna, maksettu äsken.

Blaah! Mulla on hoikanmiehen ongelma: jopa S-koko on ärsyttävästi inasen liian reilu ja 160 menee jo ihan liian pieneks. Kaikki omistamani T-paidat on smalleja ja ovat yleensä just sopivia, mut tätä samaa B&C EXACT 190 -mallia olevaa yksivaihdepaita ykköstä en oo kovin paljoo käyttänyt tuon istumattomuuden takia, eikä viittis sellaisia lisää hankkia.

Mut vitsi, kun paidat on tosi makeita ja tilaisin muuten heti kaks. Jos sitten itse kävis jossain painattamassa?? Ideoita?

@beataholic - tilaa tyttöpaita? =)

Kiitti hei vinkistä, mut sehän on naisen vartalolle muotoiltu malli. Rintaa ja lantiota ei multa taida tarpeeks löytyä. Jäis siihen sellaset pussit… Kai. :smiley:

beataholic - 10:48, 18.8.2009 » Mut vitsi, kun paidat on tosi makeita ja tilaisin muuten heti kaks. Jos sitten itse kävis jossain painattamassa?? Ideoita?
Käyt ostamassa ite haluamasi väriset slimmatut paidat ilman painatusta ja postitat ne Helsinkiin?

^ Aijaa, multa on menny ihan ohi et ne painatetaankin Hesassa.

Tutkailin nyt kokotaulukkoa, tein mittauksia ja totesin, et ilmeisesti oon saanu jonkun susikappaleen. Meinaan ei ton yksivaihdeteepaidan half chest oo todellakaan mitään 50cm, vaan lähempänä 52,5cm. Body length pitää kyllä paikkansa. Uudesta asti ollut tuon kokoinen, eikä tosiaan venytelty.

http://www.bc-collection.eu/catalogue/admin/images_products/tu004-en.jpg

Mun sopivimmat T-paidat on half chest -mitaltaan just sen 50cm, eli sit pari OGOL:ia todellakin uskaltais tilata. Vai voisko joku muu S -kokoisen yksivaihdeteepaidan omistaja tarkistaa paitansa half chest -mitan paikkansapitävyyden, niin en ruikuta täällä enää! :smiley:

2 x ogolia tilattu ja maksettu.

Paitoja on tilattu ihan sikana jo nyt ja tekis mieli laittaa tilaus jo vetämään, eikä odottaa enää 1½ viikkoa. Laitetaan siis kauppa kiinni jo ens maanantaina 24.8. jotta saadaa kuosia tuotantoon!

Tilatkaa siis omanne ASAP, jos ei oo jo nimi listassa!

2 kpl tilattu ja maksettu. Can’t wait…

Minäkin muistin maksaa. Vihdoin.

2 kpl paitoja tilattu jo aikoja sitten ja nyt maksettu. Loistavat värivaihtoehdot!

HUH hyvä et huomasin et kauppa meneekin aiemmin kiinni… nyt on ne 2 x OGOL maksettu

booga - 8:04, 23.8.2009 » HUH hyvä et huomasin et kauppa meneekin aiemmin kiinni.... nyt on ne 2 x OGOL maksettu
Joo huomenna pannaan lomake kiinni, joten sit näitä ei enää saa, koska ylimääräisiä ei tilata yhtään.

Sattuipa sopivasti että mietin taas niitä paitoja juuri tänään. Nyt on maksettukin.

2 paitaa tilattu ja rahat talletettu

VIIMEINEN MAHIS TILATA PAITA!!!