Omat videot

jatkoon.

en hiffannu ihan reittiä, siinä määrin spinnattiin bränäreitä hoodseja.

L-Pasila ja tää oli tosi hyvii! Olisin ehkä lopulta kaivannu sitä ambienttii tai mitä onkaan tähänki, se jotenki unenomaistaa koko konseptin silleen erikoisella ja hyvällä tavalla.

kid_scientifik - 7:30, 25.9.2019 » jatkoon. en hiffannu ihan reittiä, siinä määrin spinnattiin bränäreitä hoodseja.
Se wurth on jätkäsaaren wurth ja sitä "vanhempaa" osaa jätkäsaaresta kuten myös se urheilukenttä jne jotka on siinä suht lähellä sitä kanaalia. Sit ne vetäs ylikulusta välimerenkadun yli ja kyttäauton edestä kun käännyttiin vasemmalle niin seuraava risteys edessä ois ollut tyynenmerenkatu eli länsisatamaan vievä katu. En oo itekään tuola vuosiin ollut tai nähnyt tota aluetta rakennettuna, mutta olin useemman vuoden tuolla duunissa silloin rakennusvaiheessa kun esim välimerenkadun ympäristö oli vielä semi tyhjä niin toi alueen geometria jotenkin hahmottuu kartalla. Mukavan näköstä menoa.

ok, kiitoksia. alun hahmotin jotenkin, mutta sitte alko tulemaan sen näköstä tienoota, että aloin epäillä hahmotinko sittenkään.

Joo, Jätkäsaaresta lähti ja Länärin viereen päättyi.

EDIT: Oletan ja toivon, että Koiralla oli ironianaamari päällä?

Erittäin kiva.

vasaraasialainen - 8:56, 25.9.2019 » EDIT: Oletan ja toivon, että Koiralla oli ironianaamari päällä?
Ei todellakaa ollu!

Oho!

josbanse - 8:49, 25.9.2019 »
kid_scientifik - 7:30, 25.9.2019 » jatkoon. en hiffannu ihan reittiä, siinä määrin spinnattiin bränäreitä hoodseja.
Se wurth on jätkäsaaren wurth ja sitä "vanhempaa" osaa jätkäsaaresta kuten myös se urheilukenttä jne jotka on siinä suht lähellä sitä kanaalia. Sit ne vetäs ylikulusta välimerenkadun yli ja kyttäauton edestä kun käännyttiin vasemmalle niin seuraava risteys edessä ois ollut tyynenmerenkatu eli länsisatamaan vievä katu. En oo itekään tuola vuosiin ollut tai nähnyt tota aluetta rakennettuna, mutta olin useemman vuoden tuolla duunissa silloin rakennusvaiheessa kun esim välimerenkadun ympäristö oli vielä semi tyhjä niin toi alueen geometria jotenkin hahmottuu kartalla. Mukavan näköstä menoa.
kaks legendaarista paikkaa siinä oli heti alkuun: puhelinkoppi ja se spotti, jossa tapasin Kim Heikkisen

eihää tää mikää hotline oo

täs o carlin broidin musat

Tais mennä vähän enemmän ku kolmeekymppiä :—)

Toi helsinginkatu>kolmas linja on kyllä mun lempparinousu hesassa.

Väreist epilepsiat lähellä. Mikä välitys Carlilla?

48*13. Kotiin ajaessa sitten tajusin et alkumäkeen ois kantsinu vetää hiljempaa nii ois päässy kaiken kaikkiaan tuon nousun nopeammin.

Ja joo tosiaan jälkeen päin äpsi kerto et oltiin ajettu parhaimmillaan yli kuuttakymppiä mut mul on vahva epäilys et se on videon kuvaamisen jälkeen, ellei sitten tuolla itämerenkadun klipissä. Vaikee arvioida ku ei käytä ajotietokonetta :E

Nelkytkaheksan kolmetoista auuuu sanoo mun polvet tuolta pöydän alta.

Konsta - 18:19, 26.9.2019 » Nelkytkaheksan kolmetoista auuuu sanoo mun polvet tuolta pöydän alta.
Et oo ainoo

Nuorisojaostolla kokonaisuudessaan oikein hyvä boogie. Hauskaa ajelua ja dokumentointia. Skene voi edelleen hyvin ja aika kaukana ollaan valojen sammuttelusta.

“siisti fiksi, mitkä välit sul o”

erittäinki jöös