En tällä kertaa jaksanut laittaa eeppistä fiilistelykuva-alustusta, tuossa kuitenkin Marino Lejarreta Alfa Lum-paidassaan polkemassa 1983 Giron kuudennelle sijalle:
Pitiks tätä jotenkin kritikoida? Joo. Mä vetäisin tota takajarrun vaijerinkuorta sen 5 milliä taaemmas, että sais vähän pehmeämmän kaaren tonne taa ja vaijerit samalle korkeudelle edestä.
Kun tällä kuitenkin ajetaan, niin miten noi valkoset osat on saatu noin puhtaiksi kuvaan?
ChainThugilla on ainakin näistä postauksista päätellen niin paljon (hienoja) menopelejä, että veikkaan näiden klassikkopyörien olevan lähinnä fiilistelyajokäytössä ja jotkut “käyttöesineisemmät” tuotteet sitten kovaan ajoon. Korjaa toki jos olen väärässä.
Mitä osasarjaa tuossa on muuten kiinni? Onko jotain Olmolle tehtyä spesiaalipalaa? Olen vähän kade tuon oman Peppinoni kanssa, kun ei ole yhtä pähee, kun punaiset kulkee niin paljon täysiimpää.
tutam - 13:14, 17.11.2010 »
On kyllä rekkava vehjes!
Mitä osasarjaa tuossa on muuten kiinni? Onko jotain Olmolle tehtyä spesiaalipalaa? Olen vähän kade tuon oman Peppinoni kanssa, kun ei ole yhtä pähee, kun punaiset kulkee niin paljon täysiimpää.
Olmo rules !
Joo, onkohan tuo sama Candy Red Metallic-väri, joka on minullakin Vittoria- velossa ? Näyttää HYVIN samalta kuvien perusteella... Yhdyn Tutamiin ... kuuma punainen :-)
JT
PS. Taidatte on (nuoriso) ihan hifi-kuvaajia , nämäkin ihan laadukasta katsottavaa.
Tämä keski-ikäinen setä ottaa yleensä vain kännykameraa esille.
^Tuolla tavalla “kieputettu” remmi on aikanaan ollut hyvin usein käytössä(ja on vieläkin). Jos tulee kaaduttua pyörästä niin remmi joustaa sen verran että jalka lähtee helposti pois. Remmi ei kuitenkaan jousta niin paljoa että se vaikuttaisi ajoon.
…hitto, te katsotte tarkkaan noita kuvia. Minä näin, että siinä on punainen pyörä ja tangosta lähtee jotain kaapeleita. Piti käydä kaikki kuvat kahdesti läpi, että moinen yksityiskohta löytyi.
Itse voisin kuvitella tuon jalanirtoamisidean olevan siinä taustalla, mutta jopa niin, että se auttaa ihan vaan aina pujottaessa ja irrottaessa.