pitkä kyntiset kusipäänipat kävi kääntämässä mun maantie olmon. eli su-ma yönä freda 60 sisäpihalta karkas jonkun mukaan.
Toisin kuin kuvassa pyörä oli sinisen valkoinen olmo siriuksen vuoden 2000 juhlamalli. Tankonauhoina oli valkoiset olmon gripit ja teippaukset oli ärhäkkään keltaiset swooshit. Edessä on musta hiilari keula ja sininen shnaabel.
pistäkää sanaa eteenpäin ja lukkoa pyörään( tai vaihtoehtoisesti nistin hetulaan) kiinni jos jossain tulee vastaan ja soittakaa mulle numeroon nol viis nol kol viis kaks nol seit nel nel.
Eilen n.19.15 Munkkiniemessä Laajalahdentietä Puistotien risteyksestä rantaan päin kurvaili mielestäni sini-valko-musta olmo. Näin aika kaukaa mutta kiinnitin huomiota siihen ett kuski oli kuin “koeajolla” eli ei missään lenkkivarustuksessa.
Voi olla täysin tyhjä havainto mutta pidetään kuitenkin Munkassa silmät auki.
ennen kuin teette väkivaltaa niin muistakaa että kuski ei välttämättä ole itse sitä pyörää nyysinyt, tai edes tietoinen asian tilasta. toivotaan silti että Olli pyörä löytää takaisin kotiin jollain tavalla.
istuin punavuoressa kapakassa ja taisin nähä joko aivan samanlaisen olmon, tai juuri omani kruisivan hiljalleen ikkunan ohi. EI pystynyt pilsnerin ääreltä hyökkäämään tukkoisen pubin läpi perään. oon just lähös munkkaan. taidan tutkailla tontit.