Hei!
Olen n. 23 tuntia vanha Helsinkiläinen yhdistys, jonka ajatukset pyörivät polkupyörien ja pyöräilyn ympärillä. Aion isona olla tekemässä Helsingistä parempaa kaupunkia polkupyöräilijöille ja tarjoamassa tukea kaikille niille, jotka haluavat muutosta nykytilanteeseen, oli se sitten uuden pyörätien, pyöräkaistojen, parempien pyörätelineiden tai vaikka pyöräverstaan muodossa.
Olen nuori, mutta innokas! Olen lukenut läksyni ja tiedän, että nuoret yhdistykset juoksevat helposti ja kaatuvat vielä helpommin, siksi aion olla erityisen tarkkana, kuunnella neuvoja ja antaa itsestäni sata prosenttia. Jos sinulle tulee mieleen asioita tai kysymyksiä, joiden koet olevan minulle merkittäviä, älä epäröi laittaa yv:tä tai s-postia minulle. Otan kaikki neuvot vastaan ja pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin parhaani mukaan.
Toivottavasti, kun aika on kypsä ja olen saanut asiani järjestykseen tämän syntymähumalan jälkeen, minulla on jotain tarjottavaa sinulle. Toivon, että se mitä tulen tekemään vakuuttaa sinut niin, että haluat olla osana sitä kaikkea. Lähiviikot pitävät sisällään monenmoista jännittävää ja mielenkiintoista asiaa, ja kun olen valmis, haluan kutsua sinut mukaan. Toivon, että mitä ikinä teenkään, saisin tehdä sen sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntevat niinkuin minä… rakkautta pyöriä ja pyöräilyä kohtaan.
On mahtavaa olla täällä!!
HFHC
Hej!
Jag är en ca. 23 timmar gammal förening från Helsingfors, vars tankar handlar om cyklar och användning av dom. Som stor tänker jag vara med och göra Helsinfors till en bättre stad för cyklister och erbjuda mitt stöd till de som vill ha ändringar i situationen som den är nu, vill det sig sen vara cykelvägar, cykelfiler, bättre cykelställningar eller t.ex. en verkstad.
Jag är ung men ivrig! Jag har läst mina läxor och jag vet att unga föreningar kan växa snabbt och falla ännu snabbare. Därför kommer jag att vara extra noggrann, lyssna till råd och ge hundra procent. Om ni kommer på saker eller frågor ni tycker är viktiga, fundera inte mer utan skicka mig privatmeddelande eller mail. Jag tar emot alla råd och strävar till att svara på alla frågor så bra jag kan.
Jag hoppas, att när tiden är inne och jag har fått saker och ting i ordning efter min födsel, har jag någonting att erbjuda er. Jag hoppas att allt det jag kommer att göra, övertygar er så att ni vill vara med och vara en del av allt. De närmaste veckorna kommer att innehålla mycket spännande och intressanta saker och när jag är färdig med dom, vill jag att ni kommer med. Jag hoppas, att vad jag än gör, skulle jag få göra det tillsammans med sådana människor som känner som jag… kärlek för cyklar och användning av dom.
Det är fantastiskt att vara här!!
HFHC