OFXD alleycat cup 20.9.2016 tiskariällärit

Kun pitää maksaa niin hirveesti :frowning:
paljos se on tällä kertaa? aina sama?

ja mikä on " Maali on tuban edessä. "
E: kattelin google mapsiä ja sain käsityksen että joku baari

Kyllä tulonsa ja menonsa kandee suunnitella just siten että näihin on varaa

Tuba on ravintola Rauhalan kupeessa Mannenkavun ja Kasarmintien risteyksessä, kylte tiätte mussukat

Plus et maali on tarkottaa että sinne kannattaa sitten jossainvaiheessa suunnata kun ei enää muuta keksi tai jaksa ajaa tmsymsjnesössönsöö

kahen vaiheel tuun yytsii voittajaa naamaan tai osallistun

0€

.... - 19:13, 15.4.2016 » 0€
ok

Omaan piikkiin palkinnot tälläkertaa + alleymazing palkintoja jaan :-DDD "/cheap"

saako palkinnosta kuvia? ei niinkun mitää hajuu.

Kemet - 19:08, 15.4.2016 » kahen vaiheel tuun yytsii voittajaa naamaan tai osallistun
Varo, tai mä spåraan sua dösään.

Hyvältä näyttää tuo reitti. Aivan hirveä mäki ja äärimmäisen julmaa kaupunkimaastoa! Mieli tekee, mutta enpä pääse osallistumaan en. Oi voi.

Elekäähän kolaroiko.

ironia on vahva tässä.

Laskeskelin, että joku 48x17 vois riittää väleiksi, vaikka ehkä ite ajaisinkin 48x15. Nyt on vaan katuradat vähän tiukassa. Mun main man Tuusi oli menos jonneki rellestään, joten ei o luottovetokaveria.

48 / 17 kuullostaa hyvältä, pystyt spinnailla hyvin 30 km/h,
et varmaan edes hengästy?
muistelen että 51 / 21 on aika lailla sama kuin 48 / 17?

51x18 on lähimpänä 48x17. koen, että epäonnistun ihmisenä jos ajan alle kolmen väleillä.

selvä


Ripottelun pitäis olla ohi kello 17:00.

Tietokoneeni äppi Windows 10 kertoi noin 30 minuuttia sitten että kohta alkaa satamaan

Katsoin ikkunasta ulos, sataa. Päätin nostaa vasta pestyn pyöräni sisäälle kuivumaan…

Jospa lähtis vaa hengailee Valkeeseen

Mä meen istumaan roosterin pubiin. Jos se on auki

Kaippa sitä vois tulla paikalle, mut vapaapäivänä turha alkaa kiirehtimään.