O.

Roihuvuoren pyöräliikkeessä(googlella velotrade) on muutamia haarukoita, kromattujakin, uusia ja hinta about 40 euroa

fillarji tiedätkö tarkemmin onko noi kromatut haarukat 1" kierteellisiä haarukoita?

Joo ne on kierteellisiä. Niissä on tosin reiät lokasuojia varten, mutta ne voi vaikka sahata irti jos häiritsevät, muuten ovat ihan perushienoja cromo haarukoita, ei mitään columbusta kuitenkaan…

Jee, tää on vissiin päässyt hyvään kotiin. Runko lähti multa hoolielle emäputki halki.

Mulla oli siinä jenkki-ebaysta ostettu kierteellinen 650c haarukka, mut ajelin juurikin 26" kiekoilla edessä ja takana kun omat varastot oli ja on täynnä maasturikamaa. 650c:n millimetrikoko on 571, jarrujen palat piti säätää melkein ääriasentoonsa että yletti.

Muut osat oon jo laittanu kiertoon muille tai itelle, mutta todella härkä takakiekko tohon vielä löytyis jos kiinnosta. Ultegra navassa ei oo mitään ihmeellistä mutta vanne on Campagnolon (!) 26" (!!) korkeaprofiilinen (!!!) K2. :slight_smile: Ainoo vaan että vanne on melkosen kulunut.

Tällä ei valitettavasti oo kilpailuhistoriaa, ellei lasketa voitokasta uraa työmatkatempossa välillä Länsimäki-Pitäjänmäki. :slight_smile:

Rungossa on kaiverrettuna Eastonin logo, muuta tietoa mullakaan ei ole. Näitä oli pari kaupan Aggion loppuunmyynnissä triathlon runkona, tää yksilö ehti käydä Tohtorilla kääntymässä ennenkuin tuli mulle. Jännä raami, melkolailla normipyörän geometria normikokoiselle kuskille mutta 650c kiekoille. Kai se sitten natsaa tri-käyttöön tempotangolla ja satulatolpalla jossa negatiivinen setback, en kokeillu. Nopee vehje.