O: Yksivaihde työkalu. Maksan hyväkuntosesta 200€

Oisko jollain

lol kumpi sais olla

2 Likes

Oho. Kun myin Pomppista 200:lla niin joku tais sanoa, että pyörät on nykyään halpoja. Onks työkalut sit nykyään kalliita? :grin: Mullakin on muuten Tampereella tällainen, jota oon tainnu käyttää ehkä kerran. Jos jotain kiinnostaa. :grin:

Tohon hintaan kantsis metskaa tiedostot ojn:ltä ja lähettää ite johonki laser/vesileikkuupalveluun.

Luin muuten koko yv-työkalutopin. Parhaita mitä täällä on saatu aikaan.

1 Like

Yhden teettäminen maksaa noin 300€ eli ei ehkä kannata :sweat_smile:

Mikä on yksivaihde työkalu?

200€ kulttiartefakti

Asiaa koskevasta topikista voi käydä ihmettelemässä vaikka tästä informatiivisen kuvan sisältävästä viestistä aloittaen.

1 Like

no ei kyllä maksa

150-300€ riippuen mistä materiaalista ja missä teettää. Oon kyllä @ojn kanssa käyny tästä aiheesta keskustelua. Mutta kerro toki sun näkemys asiasta :v:

Kuulostaa hintapyynnöt kyl siltä, että homma ei oo ollu tekijälle kovinkaan kiinnostava, joten siitä on yritetty saada sitä vastaava korvaus.

2008 & 2014? kylläpä aika rientää

Onkos noilla muuta käytännön eroa kuin koko? Esim kestävyys? Jossain luki et aiemmat mallit ei ollu niin kestäviä?

Kyllä mä voin tän myydä, no joke. Mulle riittää tieto siitä että I was there.

No joke tarjoukset YV:llä.

sama kuin yllä äfäffällä, i give you good price

Yksittäisen laserleikkeen tekeminen ei kauhean kannattavaa ole, tuo 150e hinta on ollut erään laserleikkausfirman vakiohinta yksittäiskappaleille, mitä ole töihin tilaillut. Isona sarjana tuollaisen työkalun kappalehinta joka tapauksessa tippuu huomattavasti. Ja totta myös sekin ettei itsellä ole kovin paljon kiinnostusta ruveta noita tekemään. Terävien särmien poistaminen työkaluista käsityönä on oma hommansa. Samoin pintakäsittely täytyy myös tehdä/teettää.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.