O: "vakosatula"

ostetaan nivuskipujen syystä testiksi vakosatulaa. selle smp strike sarjan penkit näyttäisi just naftilta arvosteluineen. malli sopisi olevan semmonen, ei skaba vaan vähän rennompi kun on asento lievästi pysty. kuten Selle SMP Trekking Lady tahi selle smp trk lady
miesten taikka naisten, onhan tossa raketissa nytkin naisten satula kiinni.

Vaikkapa just tämä tai melko vastaava:
selle smp strike plus

ja jos tietoa on mikä putiikki näitä tän tyylisiä suomessa möis niin tänne vaan.
ulkomailta en kai tilaa kun en ennenkään ole mitään sieltä tilannu…

Onko kipu nivusissa vai perineumissa (nivuset ovat reiden sisäosassa, perineum löytyy peniksen ja peräaukon välistä)? Yleensä vakosatulalla pyritään lievittämään satulan aiheuttamaa painetta perineumissa. Tuo paine kun heikentää verenkiertoa ja aiheuttaa tunnottomuutta genitaalialueella.

Edit: vähän typoja.

Pykälää halvempi malli.

Annankadulla Urheiluaitassa on Spessun satuloita testiversioina, käy sieltä hakemassa ni tiedät paremmin, on muutamaa mallia :slight_smile:

Sääli ettei siellä ollut testiversiona Toupea, muut paremmat mallit sit olikin.

Mulla on pari noita SMP-satuloita. Juuri tuo linkittämäsi Strike Plus on maastopyörässä, ratapyörässä Composit. Strike Plus on oikeasti melkoisen leveä ja järeä satula. Strike Plus sopii tuollaiseen pystyilyyn hyvin, mutta yhtään makaavampaan asentoon en sitä laittaisi.

suosittelen myös Urheiluaitassa vierailua ja Spessun satuloihin perskohtaisesti tutustumista. 130 mm Toupe on mukavin satula mitä mulla on ikinä ollut. Hyvin eli mahdollisimman vähän pehmustettu mutta satulan runko joustaa just sopivasti. Muissa malleissa on vähän enemmän fyllinkiä ja melkein kaikkia taitaa löytyä eri levyisinä.

^+1 toupe-arvosteluista

Mulla on toi 143-millinen versio, mut ihan törkeän hyvä penkki. Usko on koetuksella kun sitä ensimmäisen kerran testaa, mutta se vaan toimii.

-1 toupelle

143mm testanneena en tykkää! luut ei tykkää muotoilusta, 130mm toupeakin on ja kiinnostaisi tietenkin kokeilla

PMTerve!

Mulla olisi myynnissä käyttämätön Selle Italia Max Flite Gel Flow -satula. Se on vähän normaali Flitea levemämpi malli.
Lähetin PM

njoo se on toi välilihajuttu joka vetää araksi eikä nivuset, thanks tiedosta

Sori off-topic, mutta olen monesti talvisin, jopa lyhyemmänkin pyörälenkin jälkeen, saanut houkutella katkarapuani kaikella sokeripaloista bignaturalsiin vaihtelevalla menestyksellä tyhjentääkseni rakkoni.

Penkki oli ihan tavallista sorttia, ja teknisestä kerroksesta johtuen keli ei edes tuntunut kylmältä, ja silti aiemmin niin ylvään pylvään tilalla on enää pelkkä ovistoppari.

Siispä kysynkin: eikö tuollaisessa satulassa viima palelluta kärsän tai sieraimet?

HarDoxx - 11:43, 28.4.2010 » njoo se on toi välilihajuttu joka vetää araksi eikä nivuset, thanks tiedosta
Ilmeisesti virallisen fiksisanaston mukaan [i]perineum[/i], tarkkana.

uppista, vieläkin hakusessa.

Sanoisin, että tilaa sieltä ulkomailta. SMP:t ovat tässä maassa aika harvassa eikä niitä paljon liiku käytettyinä. Ilosen Signature Tampereella myy ISM:n erilaisia jalkovälikevennyssatuloita, jos ulkomaantilaus on täysin poissuljettu.

Tämä selvä.