O/V/V: majoitusta Savonlinnassa. Vaihdossa tarjotaan KoF-majoitusta stadissa.

Oletko tulossa King of Fixediin? Mietitkö missä yöpyisit? Mä tarjoan pienen ja sievän asunnon tunnelmallisesta Eirasta, kadulta jolla huhujen mukaan legendaarinen Pavekin hengailee aina silloin tällöin, tai vaihtoehtoisesti huoneen punavuoresta, legendaarisen Sjöbergin Tompan naapurista. Jatkoille, etkoille ja bakkanaaleille joutuu sanoo ei, mut muuten huusholli vapaasti käytössä.Vaihdossa kelpaa asunto/huone parisängyllä ja kyökkimahiksella Savonlinnasta luontoleffafestarien ajaksi 22-24.8. Mieöuiten tietty jostain keskustan hollilta, mutta fillarit on matkassa joten ei o niin justiinsa.

Edit: tarjolla olevat asunnot on siis minun ja tyttöystäväni, ja me tarttettais majotusta savonlinnasta. Käyttäydytään molemmat siivosti ja ollaan kivoja ja somia. Tai ainakin Stella on.

Yv tavoittaa.

Heh.

Arvostan! Savonlinnasta löytyy oikein hyvää gravel grindaus väylää. Pidemmät maantielenkit hyvillä maisemilla myös lyhyillä siirtymillä keskustasta. Suosittelen jos sellainen kiinnostaa!

Ja Hospitsin kalapöytä on eeppinen.

GG, Hospitsi ja Savonlinna kiinnostaa. Mut jostain syystä nyt ei kiinnosta leirintäalue. Oon koittanut kahden päivän sisään kolme kertaa soittaa sinne hotelli-laivaan mut kukaan ei vastaa o_0