O: Uuteen fiksiprojektiin vähän kaikkea!

Heihei,

Ensimmäinen fiksiproggis aluillaan, hurraa! Kiekot, Rossinin runko ja renkaat on jo. Muuten tarttis ainakin seuraavia.

• kampisarja
  • jarru ja jarrukahva
  • polkimet
  • häkit plus remmit
  • satula
  • ketju
  • takaratas (16 T)
  • lukkorengas
  • tanko
  • gripit

Ainakin siis nuo. Saa tarjota mitä vaan, haluaisin ensin oppia laittamaan pyörän kokoon ja hifistelemään vasta sitten, luulen. Laittakaa viestiä, kysyn sitten fiksijedimestariltani, että sopivatko biitit yhteen.

Kiitos kaunis!

Aksu

satula.

tanko

mä huomasin just että mulle on keittiön kattilalaatikkoon kertynyt kaikennäköisiä ketjuja yli oman tarpeen… jotain talven yli ajettuja peeceeykkösiä, projektien mukana siunautuneita mitälie sinkulaketjuja ja jokunen kasiketju.

Ja musta selle san remo

…vaikka femmalla toi penkki + vapaavalintainen ketju noista edellämainituista. Ketjun pikaliitinkin saattaa löytyä mukaan.

Tai no sanotaan neljä ysiysi.

eikä siinä vielä kaikki, läjä (omaan käyttöön) liian lyhyellä venttiilillä olevia sisäkumeja on kans jokunen… pistetään niitäkin pari kaupan päälle.

Multa löytyis varastosta:

Campagnolon Mirage-kammet 170mm 135bcd, mukaan saa tarvittaessa Campan mirage-keskiön italo kierteille.

Ofmegan kammet 170mm 144bcd, Campa-kopiot 80-luvulta. Sopivuutta eri keskiöden kanssa en ole vielä ehtinyt tarkistaa, mutta mukaan saa vanhemman sorttisen keskiön italo kierteille, jossa ovat todistettavasti olleet kiinni (merkki Thun?)

Shimanon Dura-Ace jarrut, 80-luvun puolivälistä, mukaan orginaalit jarrukahvat sekä modernimmat Tektron-peruskahvat.

3-ttt droppistonga tietääkseni 26mm halkaisijalla.

Sitten löytyy vielä Campagnolon Chorus polkimet + Campan m-koon häkit ja remmit. Mun tietojen mukaan melko harvinaista 80-luvun kamaa, siistit ja lähes bränikässä kunnossa.

Jos on kiinnostusta niin voin vaikka laittaa kuviakin kunhan ehdin. En nyt tähän hätään keksiny hintojakaan, mutta polkimia lukuun ottamatta aika halvalla lähtee.

saako tulla apajille? meigä pitkää etsinyt parempia kampia road masteriin. ja täälä on nyt tarjolla jo kahdet.

ofmegat ja keskiö kiinnostaisi jos sopii kuokkia…

Noi ofmegat on selvästi haluttua tavaraa oot jo viides joka niitä kyselee. Mutta ettei homma menis huutokaupaks niin todettakoon ne tällä erää varatuiksi. Ilmottelen jos vapautuu.