O:tirktärk kompliitti

Voi olla aika hiljaista mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Pituutta ajajalla ykskasineljä, vähän osviittaa. Hops.
PM tavoittaa. Mahdollinen ostaja Helsingissä.

Edit: ostajan sijainti, sekä otsikon korjausta.

Suomen kielessä kymmentä suuremmat luvut ilmoitetaan numeroin. Esim. 666 eikä kuusikuusikuusi.

Ai, kirjoitin väärälle foorumille, suomenkielen foorumille oli tarkoitus.
Nähtävästi ymmärsit mitä tarkoitin luvuilla, jotka kirjoitin ja oletan muidenkin ymmärtävän.

No, jotta forumin oikeus varmistuu, niin minä komppaan mikaa tässä. Viesti on helpompi lukea, jos oleelliset tiedot on ilmaistu selkeästi.
Tyhmempi pyöräänsä myyvä ihminen saattaisi lisäksi kaipailla hintatoivetta, ostajan maantieteellistä sijaintia ja kenties mallitoiveita.

MrHat - 17:03, 6.12.2010 » No, jotta forumin oikeus varmistuu, niin minä komppaan mikaa tässä. Viesti on helpompi lukea, jos oleelliset tiedot on ilmaistu selkeästi. Tyhmempi pyöräänsä myyvä ihminen saattaisi lisäksi kaipailla hintatoivetta, ostajan maantieteellistä sijaintia ja kenties mallitoiveita.
Olen samaa mieltä selkeydestä, vaikka en kirjoittanutkaan ostoilmoitusta niin selkeästi nyt. Luulen että tricktrack pyöriä ei nyt ole NIIN PALJON tarjolla että niitä ovista ja ikkunoista tuotaisiin myytäväksi, jos on myytäväksi asti, tarjoaja varmasti ymmärtää ostoilmoituksen. En tietoisesti laittanut ostoilmoitukseen sijaintia sekä malleja joista olisin kiinnostunut, rajaisi liikaa näillä markkinoilla; voi tietysti korjata jos olen väärässä.

Asian voi ilmaista monella eri tapaa. Jos tässä suomenkieltä korjaillaan, niin hienoa, aina oppii uutta. Nasevan kommentin heittäminen ostoilmoituksen perään ei aja asiaa vaan kauheasti eteenpäin.

MrHat, rakentavaa.

huhhuh jos joku jaksaa tollasiin yksityiskohtiin tarttua… ei kaiken tarvi aina olla niin sääntöjen mukaan kirjotettua, vähän runoutta elämään hei :smiley:

houlou - 15:46, 6.12.2010 » Ai, kirjoitin väärälle foorumille, suomenkielen foorumille oli tarkoitus. Nähtävästi ymmärsit mitä tarkoitin luvuilla, jotka kirjoitin ja oletan muidenkin ymmärtävän.
Ihan siksi vain sivalsin, sillä yllättävän monelta loppuu into lukea ilmoitusta pidemmälle, ja osassa tapauksista jopa mitään sen enempää kanssakäymistä harkita, kun törmää tuollaisiin 'hankalasti' ilmoitettuihin asioihin. Saa toki, ja onkin suotavaa, olla kielellisesti monipuolinen ja kirjoittaa vaikka kuinka vivahteikkaasti ja värikkäästi, mutta perusasiat on tällöinkin hyvä ilmaista selkeästi.
mika - 14:59, 6.12.2010 » Suomenkielessä kymmentä suuremmat luvut ilmoitetaan numeroin. Esim. 666 eikä kuusikuusikuusi.
"Suomenkielessä" ei ole yhdyssana. Tarkkuutta!

Eipäs olekaan, asiallinen huomautus.

Up

Vielä kerran bump.