O: takapyörä(huomiseks) jos o ni punainen..

pitäis saada äkkiä pyörä kasaan(toivottavasti huomenna)… eli jos ois punasta osaa ni sanokaa… mut kyl kaikki käy se on varmaan mulla enemmän kiini hinnasta ja on plussaa jos ei tarvii itte hirveesti kasilla ku oon aika amatööri… mut kai seki onnistuu jos on pakko :]
nii kokoo en muista ni voiko joku neuvoo mistä mitaan ja miten ilmotan et te ymmärrätte
ja jos on pääkaupunki seudalla ni saan sen haettua jostain ja jos käy ni huomenna

kiitos.

piru ku ei päässy rekisteröity aikasemmin päivällä…

Okei sitten. Kun et tuon tarkempia speksejä osaa tai viitsi kertoa, niin ruksaisitko ainakin, millaiseen pyörään tuo punainen takapyörä tulisi?

_ Mullon upee ratarunko.
_ Teen kiinteävälitteistä muotipyörää vanhasta kippurasarvesta.
_ Pappapyörä pitäs saada kuntoon.
_ Renkaat on leveät ja niissä on nappuloita.
_ En tiiä mutta tässä lukee Peugeot/Sarda/Raleigh/Insera.

ok oli kyllä vähän paska alustus mut kirjotus tuottaa vaikeuksia ni en viittiny mitään romaanii kirjottaa et ei heti ekalla viestille aleta piruilee mut onnex kuvat kertoo paremmin ku tuhat sanaa
eli toi taka pyörä oli siin mut se on nyt tossa:

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_kvtoznVSth1qacd7io1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1262899690&Signature=w7NkgmbXBpLiaeb5xvamcq5FMTg%3D

ja runko näytttää tältä:

ja saataapi olla sama hihihii

ainii ja kiitee välitys pitäis olla

http://farm4.static.flickr.com/3543/3311974072_feef9dc653_b.jpg
väärä se olikin tää :smiley:

Mikä on ton pyörän merkki ja malli? Mulla on ehkä samanlainen, mutta se on maalattu enkä oo löytäny mitään vinkkejä sen merkistä. Onko jotain kuvaa alkuperäsillä osilla? Millanen toi oli ennen yksvaihteeks muuntamista?

lukeeko tuossa rungossa Raleigh? vai näenkö väärin.

se on roskis löytö… ja löytäjä oli ottanu siitä malit pois ennen ku sain sen.
nii ei kai sillä värillä oo väliä saahan vanteen maalattuakin samaan sävyyn rungon kanssa eli fiksi taka kiekko(tais mennä oikein) on edelleen hakusessa johonki taloudelliseen hintaan 50e hujakoilla :confused: en kyl itte tiiä hinnoista mitään sanokaa mulle mut en kyl mitenkään pysty maksaa 100e

sori, ei oo ku virheitä taka pyöriä

koko paska vai vaan ulkokumi? hylkäsin jo ajatuksen et saisun sattumalta punasen pyörän hankittua yhessä yössä. so ihan mikä vaan kelpaa. pakko päästä ajaa mahdollisimman pian ku uudet maalitki ja kaikkee… ja tuntuu et jalat polkee kokoajan paikallaan

joo ja vieläkin sama osa hakusessa ja värillä ei oo väliä!

Jos olis massit tiukassa myisin sulle suicidekiekon ja heittäisin kaupan päälle jämät punaisesta Beltonista.

jaa has saan vanhan pyörän takas… mut on edelleenki hakusessa et ilmottakaa jos tulee ylimääräsiä on se oma osa aina oma :slight_smile: