O: Snadi klassinen etutartsi (esim. Nitto, Soma, VO)

askopee - 17:35, 27.11.2011 » Voisko tuossa olla käynyt niin, että kun siihen on kiristetty 27mm tolppa, niin samalla se putki on hieman kiristynyt siitä alusta ja sen takia Campa ei siihen meinannut sopia.
Mulla oli ensin 27.0 mm tolppa, joka sitten kesken lenkin valahti satulaputken sisään, jolloin totesin, että tolpan on pakko olla väärän kokoinen. Uusi 27.2 tolppa ei kuitenkaan sopinut paikoilleen ilman väkivaltaa. Pannan korvat oli kiristetty vanhalla tolpalla melkein toisiinsa kiinni ja oli käynyt juuri, kuten askopee kuvailikin. Levitin satulaputken yläpäätä varovasti puutikulla pannan hahlosta ja a'vot, uusi 27.2 tolppa meni sisään kivutta ja valumiset loppuivat siihen!

Yles.

Tollaset häkit tarvitsisin.

Etutartsi + muut kamat edelleen listalla.

Hubjubissa myydään DA-track toolia. Aika kallis, mut imo joka euron arvonen.

Keskiötarpeet päivitetty. Nettikauppoja saa myös suositella. Hubjub ja eBay aika vahvoilla atm.

^Teemulla ja Kaitsulla on nuo Philin työkalut, ellet halua välttämättä omia. Jos haluat niin sitten tilausta Hubjubille.

domppa - 0:00, 30.1.2012 » [Hubjubissa](http://hubjub.co.uk/etc/etc.htm) myydään DA-track toolia. Aika kallis, mut imo joka euron arvonen.
Komppomp. Tää on työkalujen aatelia näihi hommii.

jos kiinnostaa hubjubi, niin voisin ainakin yhden Euro-aasia importsirattaan tilata yhtäaikaa! Vai auttaako se mitenkään? Mitä tuolla postit maksaa?

Tuon Dura-Acen ketjupiiskan taitaa saada vähän halvemmalla On-Onelta. Taatusti ässä.

Itse suosittelen tätä. Ostin omani aikoinaan Pyörätohtorilta muistaakseni 35 eurolla, paras haka-avain johon olen koskenut ja ketjupiiska pätevä myös. Tarpeeksi vipuvartta ja toimii. Halvempikin kuin noi työkalut erikseen. Näin niinkuin vinkkinä, postihommiks menee jos noita enää tohtorilla edes on, mutta suosittelen tiedustelemaan. Hankinta jota ei kadu.

btw, tuolla velobasessa on jotain bullshittiä ettei välttämättä toimi kuin pitch 10 -rattaille, höpö höpö, ja sitä paitsi ton ketjun voi ymmärtääkseni vaihtaa.

Meikällä on tämä ja hyvin on toiminut.

MikeNAS - 7:11, 15.3.2012 » ^Teemulla ja Kaitsulla on nuo Philin työkalut, ellet halua välttämättä omia. Jos haluat niin sitten tilausta Hubjubille.
Työkalut olisi totta kai hyvä omistaa itse, mutta tässä tapauksessa on niin suolaiset hinnat keskiöavaimille, että täytyy miettiä pari kertaa ennen tilausta.
munakorva - 10:08, 15.3.2012 » jos kiinnostaa hubjubi, niin voisin ainakin yhden Euro-aasia importsirattaan tilata yhtäaikaa! Vai auttaako se mitenkään? Mitä tuolla postit maksaa?
Kimppatilaus ei auta, jos ostat rattaan ja minä keskiötoolsit. 1,5£ joka tapauksessa.

Jos tuollaiset jarrukahvat löytäisi täältä ennen kuin lähden myyräämään paikallisten pyöräpajojen ja -kirpparin laatikoita.

Stemmit tällä hetkellä kriittisimmät.

Uusi projekti, paljon tarpeita.

Upsydaisy

Napaa vailla.

Tangoa kanssani.

Onko noita kaksiuraisenakin?

Jos et löydä niin mulla olisi perus giro

jos cinellin stemmiä (26,4mm) olet laittamassa niin muut merkit sitten vaativat shimmin kuten varmaan tiedätkin