O: Satulatolppa, satula & polkimet

Morjesta!
Anteeksi hölmöilyni, laitan nyt tämän vastaamaan topiikkia.

Löytyneet osat yms.
Bianchin runko,Kiekot, ohjainlaakeri, droppitanko ja stemmi, kammet, ja sälät löytyneet. Hakusessa olisi vielä Satulatolppa, satula ja polkimet

Kysyin ostoilmoitukseni yhteydessä H+Son Kehien haavoittuvuudesta jos niitä käyttää jarrun kanssa vaikkei ne olisikaan koneistettuja, konkelin viesti liittyy siis tähän.

Tähän, yksityisellä tai meiliin!
E e l i . s a a r i s t o@g m a i l .com

PS. Lupaan Skarpata huolella…

Siinä kehässä ei ole jarrupintaa. Valmistaja itse toteaa, että se ei ole jarrun kanssa yhteensopiva, joten en mä tiedä kannattaako sitä sen enempää funtsia.

Koneistamattomat jarrupinnat on kans vähän sellaisia, että viitsiikö niihin jarrua päästää, kun menee maali/anodisointi aika vikkelään repaleiseksi. Jarruja varten on ihan koneistetut kehät.

Up, eikö kellään roiku nurkissa vanhoja pyöriä?

PM läx justiisa.

Up, kotiin tuli bianchi! Nyt olis hakusessa muuta tavaraa!

Siivoilin taas ilmoitusta, kammet hakusessa!

Entä jos et siivoilis? Hämmentää ja ärsyttää lukea viestiä, jonka vastaukset ei liity siihen. Laita vastausviestinä uudet asiat, perusta uusi topic tai päivitä alkuperäistä ilmoitusta uusilla tiedoilla ja merkkaa vanhat vaikka “löydetty”

Asiasta kampisettiin.
Minulla on eigthinchin kultainen kampisetti turhana hyllyssä. Edellinen omistaja on käyttänyt minimaalisen vähän ja minä en ollenkaan. 107 mm keskiön kanssa saisit maagisen 42mm ketjulinjan.
Väri on maailman kaunein, eli kulta.
Saat samaan hintaan, kuin itse maksoin, 75 €
Siis tällanen
http://www.bike-mailorder.de/shop/Singlespeed-Fixie/Crank-and-BB/Eighth-Inch-Crankset-w-chainring-gold::20709.html

edit: kiroitusvihjeitä poistin kun kävivät krysimään minua.

Juu anteeksi, tästä eteenpäin meikä tekee juuri niin kuin sanoit eli merkkailen ne hoidetut jo! Anteeksi siis ! Palailen tuohon Kampisettiin!