O: runkosetti 57-58cm. LÖYTY VIHDOIN!

haluaisin ostaa runkosetin. klassinen maantierunkon koko 57-58cm. bianchi, colnago, olmo, tommasini, raleigh, masi, rossin. 80-90 luvun kama kiinnostaa eniten. valmistusmaa italia tai englanti. eli tarjouksia tänne kiitos.

PM

noh eikö kellään ole rautaa myytävänä, jossa lukee columbus,

http://www.aula51.dsl.pipex.com/FFSanim.gif

Oli vaan yksinkertaisesti pakko päästä postaamaan tää johonkin…

jussi sulla oli koko autotalli täynnä fillareita. voisit mulle myydä yhden, mutta ne tais olla niitä japanilaisia romuja. :smiley:

Scapin runkosetti £160

muuten jees, mutta dropout ei toimi. mä haluan pitää option siihen, että saan väännettyä siitä halutessani konversion.

^oli siellä muitakin ihan potentiaalisia ehdokkaita.

Ihan passelit dropoutithan tossa Scapinissa on konversion vääntöön.

kyllä tollaseen droppiin sais olla aikas tarkka ketjun mitan kanssa. sellainen pitkä vaakadroppi on todella paljo helpompi tapaus. mulla on yks parkpre maasturi, josta olen vääntänyt single speedin. ostin siihen ketju ohjurin, kun meni hermot just tollaseen droppiin. toi parkpre on muuten hottis ens kesänä keltanen runko, punainen keula ja vihreä maastokuvioinen eturengas. :smiley:

urpona katsoin väärää runkoa perkele! näyttää todellakin hyvältä.

Benotto SLX 56cm

aikas hottis kamaa kyllä kaivat. meigä vielä tykkää, että sais ollakin vähän patinaa pinnassa.

edit. mulla on lotto vetämässä, eli pari ebay huutoa, joista voi tippua colnago tänne suomeen. jotenkin maaginen colnago kuitenkin kiinnostais eniten.

bullhorn - 23:23, 8.3.2010 » jussi sulla oli koko autotalli täynnä fillareita. voisit mulle myydä yhden, mutta ne tais olla niitä japanilaisia romuja. :D
Italia johtaa kyllä varsin väkevästi maaottelua mun tallissa tällä hetkellä.

Mutta mutta, olen ostanut osia tolta Hillary Stonelta sekä Ebaystä että LFGSS-foorumilta ja on ehdottoman luotettava ja nopea äijä. Voin suositella.

up_ nyt on järjettömästi aikaa mennyt netissä etsiessä runkoa, mutta ei. jotenkin noi ebay rungot näyttää nousevan yli mun sieto rajan. tosin noissa logaaleilla ebay saiteilla hinnat pyysyy jotenkin järkevinä, esim espaniasta olin saada tosi hyvään hintaan parikin colnagoa, mutta loppu metreillä joku huusi euron pari enemmän.

tarjouksia otan edelleen vastaan.

ps. voisin jopa luopua columbus putki vaatimuksesta lisätään reynolds mukaan.

Reiskaa olis

heh, kieltämättä toikin ajatus kiehtoo.

kävin tänään myös suomen parhaassa pyöräkaupassa. sielä roikku todella paljon käytettyjä olmon sanremo runkoja. mitäs mieltä täälä niistä ollaan?

bullhorn - 12:28, 15.3.2010 » kävin tänään myös suomen parhaassa pyöräkaupassa. sielä roikku todella paljon käytettyjä olmon sanremo runkoja. mitäs mieltä täälä niistä ollaan?
Annas mä vähän virkistän sun muistia:
bullhorn - 12:28, 15.3.2010 » klassinen maantierunko koko 57-58cm. bianchi, colnago, [b]olmo[/b], tommasini, raleigh, masi, rossin. 80-90 luvun kama kiinnostaa eniten. valmistusmaa [b]italia[/b] tai englanti.
Täyttää sun vaatimukset. Mene ostamaan jo se, että pääset rakentelemaan ja joskus ylipäätään ajamaankin.

oletko itse kauppias? :smiley:

edit. noh huomenna se nähdään löytyykö varastosta oikeaa kokoa.