O: Runko tai koko pyörä fiksiä varten

Moro.
Tahdon fiksin. Tarvitsen siihen pyörän tai rungon. Runko voisi olla n. 56 cm korkea ja värillä, merkillä ja materiaalilla ei ole väliä. edit: on sillä materiaalilla. Terästä sen olla pitää.
Ajan tällä hetkellä parikymmentä vuotta vanhalla cressun 309 competition pyörällä. Olen siitä tykännyt. Valitettavasti pyörän minulle lahjoittanut tyyppi on n. 1,5 m minua pidempi, joten rungon korkeus on varmaan kolminumeroinen. Pitäisi löytää pienempi - jos en löydä, niin mainitusta pyörästä tulee minun eka fiksi… ei välttämättä nivusystävällisin vaihtoehto, mutta olen jo vuoden lykännyt hankintaa.

Eli haussa on siis runko tai vaikka koko pyörä. Olisin valmis maksamaan 0 - 100 €. Myös mainittu cressu on tarvittaessa maksuvälineenä.

Asun helsingissä, eli mielellään täältä tai tästä läheltä. Pieni matkustaminen onnistuu.

Esim. tämmönen huutonetissä. Eihän tuo ihan ajokunnossa oo, mut ei kai sillä väliäkään, jos projektiksi menis… Toisaalta ei tuosta tiedä muutenkaan, mihin hinta nousee. Noita sopivan kokoisia ja hintaisia projekteja ois tässä vuoden aikana huuto.netistä irronnu vaikka millä mitalla ja tulee varmaan vastaisuudessakin irtoamaan, mut vähän pitää vaan kärsivällisyyttä olla.

Sit Kumiluodissa Kalliossa on niitä runkoja vaikka millä mitalla, tosin hinnoista en tiedä mitään.

Mut ei mun mielestä kannata siitä ihan väärän kokoisesta rungosta ruveta väkisin sitä fiksiä vääntämään, menee kuitenki vaihtoon aika pian.

Juuh. Aloin tämän runkohankinnan vuoksi seurata huuto.nettiä pari viikkoa sitten ja olin tuohon esimerkkiinkin törmännyt.
Pyörä tulee ympärivuotiseen käyttöön, joten saisi vähän isommat kumit mahtua (nykyiseen mahtuu). Kumiluodista olen näillä näkymin ostamassa sen takakiekon, mutta niitä runkoja eivät mielellään myisi, kuin kokonaisina pyörinä - jota taas ei minun budjetti nyt kestä.
Jos en löydä sopivaa runkoa, niin teen nykyisestä ja jatkan korvaavan rungon etsimistä.


Edit. Olinkin tuon bianchin aiemmin hyllyttänyt tuon huonokuntoisuuden ja sijainnin vuoksi, mutta otanpa uudelleen harkintaan.

mrhat - pistin privaa

Homma vielä auki. Yksi varteenotettava tarjous tullut, mutta voi yhä tarjota.

Akuutein tarve poistui, testattavan rungon myötä.