O: Fabric Line Race tai Elite Shallow, Ridea vasen 31.8 kahva

Tarpeita:

  • Fabric Line Race tai Elite Shallow, eli sellane täyspitkällä kanavalla varustettu titsku-/cromokiskoinen satula shallow-profiililla. Voin tarjota titaanista Scoop Flat versiota vaihdossa myös.
  • Coston musta nahkainen U-lukkoholsteri vyölle. Sattuisko löytymään? Joku vastaavakin käy, mutta pitää olla musta ja nahkainen slimmiä mallia.
  • Ridean musta vasen 31,8mm jarrukahva

Espoo/HKI ja yv alkuun.

1 Like

hep, ylös

kahvaa tarttis

Ylös. Kahva hakusessa vielä, ja myös tarve droppitangolle 26mm clampilla.

Löytyy parikin 26mm - musta ITM ja kirkas 3ttt

1 Like

Ylös. Polkimia tarttis

ylös. Myykääs mulle musta WheelsMFG keskiö

hep. Lisätty ohjainlaakeritarpeet.

Nostetaas vielä kertaalleen josko löytyis.

Hep.

Eikö kellään ole moista kahvaa tai keskiötä myytävänä? :frowning:

Yksi keskiö oli ftorissa viikko sit, mutta se oli dibsattu jo aamuyöstä.

ylös. Myykääs mulle toiset velosambat niin saa välillä kuivateltua nykyistä ainutta paria :smiley:

Ylös ylös. Myykääs Coston lukkopidike miulle.

Ylös. Liplockia kaipailisin.

Tuolta löytyy musta lip-lock halutussa koossa: https://www.stridsland.com/shop/salsa-lip-lock/

Laita pm, niin tilataan kimpassa ja jaetaan postit

1 Like

Tuosta kimppatilauskanavan stridsland-viestistä oikeastaan tää tarve ilmenikin :smile: Ollut joskus aiemminkin suunnitelmissa päivittää unitin clamppi, mutta aina se on unohtunut.

Etsin kuitenki käytettyä käytetyn hinnalla, jos sattuisi tulemaan vastaan jossain vaiheessa. Kiirettä ei ole.

Kiitos kuitenkin kun kysyit :slight_smile:

1 Like

Kevätnosto. Tarve ois yhdelle lisälukolle.

Myykääs mulle Fabricin Shallow satula. Vaihdokkikin ois.

Mulla olis muutaman kymmenen kilsaa ajettu fabric scoop shallow 142mm. Hki. Tässä cannondalen tekstit kärjessä.

Tosin en kyllä lukenut ekaa viestiä et en tiiä meneekö tää kuitenkaan :grinning:

1 Like