O: Reppu, takki, yms ajovarustetta

Rikki menneiden tai pieneksi käyneiden tilalle täytynee hommat uutta, tai käytettyä, mutta toimivaa.

Reppu, vetoisuus jotain 15-20 litraa. Vaihtovaatteille ja kevyille kauppaostoksille yms. Joku ihan laadukas ja pyöräilyyn optimoitu. Tarjoa, niin mietitään. Mission Workshopin reppuja olen kokeillut enkä aivan myyty ole, mutta niitäkin voin hyvin harkita jos voi vähän testata.

Takki. Strategiset mitat mulla vajaa 180cm ja ruumiinrakenne melko hoikka eikä kauhean harteikas. Tuulenpitävyys ja hengittävyys ois jees. Joku napakka istuvuus. Mielellään halpa, ei tarvitse olla priimakuntoinen.

Jotkut trikootkin kiinnostaa, ihan juoksutrikoot tms. Näissäkin windstopper tms käsittely ois poikaa, tai edes joku vähän lämmittävä sisäpinta yms. Jotain M-kokoa, näissä tosin mitoitus ei kai niin tarkkaa. Kirppishintaiset käy. Massit vähissä mutta ajoa piisaisi eikä jatkuvasti jaksaisi pestä samoja.

Jaaaa jotkut hanskatkin vois olla ihan kivat. Hutiostoksena ostin vähän huonot hanskat eli talvikeleille sopivat hanskat, mun käsi on jotain 9-kokoa, sovitus ois kiva. Nollakeleiltä pakkasille.

HKI. Tue nuorisotyötä ja kierrätä vanhat lumput.

Up. Eritoten toi kledjuosasto.

Still In Needz. Reppu ja hyvä rotsi. Budjettikin joustaa tällä hetkellä jonkun verran ylöspäin.