O: Problem Solvers Travel Agents tai vastaava V Brake To Caliper Adapter

Haussa kaksi Problem Solvers Travel Agentsia tai vastaava V Brake To Caliper Adapteria. Nouto onnistuu pääkaupunkiseudulta ja postitus myös ok. Jos ei täältä löydy, niin myös vinkit sopivaan kauppaan ostaa kiinnostaa.

Vastaan johonkin mitä ei kysytty koska olen utelias: onko just kyseiset kahvat ja jarrut ainoa vaihtoehto? Tämmöset vaijeripylpyrät on aina vähän suspekteja vaikka Problem Solvers hyvin toimiikin (ja maksaa sen mukaisesti).

1 Like

Edit: no alla olevat meni nopeasti. Ei enää saatavilla.

Fyi: multa löytyi OP:lle kiinalaiset solvers-kopiot, joista pisteltiinkin privaa ja tehtiin kaupat. Mulla on näitä yhteensä 4 ja luulen, että voisin myydä myös noi toiset, koska suunnitelmat vähän muuttuneet enkä taida tarvita näitä enää.

Pyysin pari kymppiä parista näitä, saman minkä itse maksoin aliexpressistä tilatessa posteineen ja sillä voin myydä eteenpäin jos joku tarvii.

Aliexpressistä saattaa saada pari euroa halvemmallakin kun siellä hinnat vaihtelee aika lennokkaasti. Ulkoisesti identtiset problem solversien kanssa, mutta toki pitää ymmärtää, että kiinapiraatti on kiinapiraatti. Itse metallimiehenä en usko näissä olevan mitään kummempaa eroa, kun sen verran simppeli konstruktio.

Väri full bläkkis. Pist pm jos itse luomasi ongelma tarvitsee kiinalaisen ratkaisun.

Edit. Lumikolle vastaan: helpoin ja halvin tapa esim. saada mitkä tahansa väärän vetosuhteen droppikahvat pelaamaan jarruihin. Kulmaversio tulee siististi jarrun päähän eikä tää musta edes ole erityisen suspekti, kun perustuu ihan perusfysiikkaan ja rakenne yksinkertainen. Toki sulla on hyvä ja kannatettava pointti, mutta eihän pyöriä aina järjellä rakenneta.

Itse ostin eräästä brittinettikaupasta Problem Solversin kyseiset palikat. Postissa tuli just sellaset Liteprot mitä löytyy esim. Ebaysta jollain kympillä tai muuta. Ilo maksaa nelkytplus puntaa tai jotain projupärinöissään ja saada en sitä mitä halusin, mutta sitä mitä ansaisitsin. Liteprot vallan hyvät, olleet 26+" Marinissa DA-kahvojen ja Xt v-jarrujen kanssa.

Juuh. Kyllähän sen tietää mistä ne problem solversit tulee.

This topic was automatically closed 90 days after the last reply. New replies are no longer allowed.